fredag 4. mars 2011

Rolig fredagsmorgen...

...kanskje litt for rolig...
Jeg hadde ikke helt fått med meg at lillegutt hadde tatt seg en tur på badet.
Og det fikk jeg Svi for ;)


For der var det en som hadde kosa seg :)
Er det dette som er hverdagsgleder???

Jeg synes iallefall det var litt søtt jeg da... Han satt der å så såå uskyldig ut. Men jeg måtte jo morske meg litt;)

Med dette fine interiør bildet vil jeg ønske alle en riktig god helg! 
Er jo faktisk et lite tips på bildet: Sugekoppknagg til doringen til barna ;)

I dag skal jeg forhåpentligvis lære å pynte litt kaker :)
Gleder meg jenter!!!


Klem Anette



17 kommentarer:

  1. De kan være utrolig utspekulerte og veldig søte da, disse små:)

    Ha en flott helg:)
    W

    SvarSlett
  2. Ha ha :o) Vær glad han ikke putta alt nedi do... Det gjorde begge mine i den alderen ;o)
    Klem, Tone

    SvarSlett
  3. Hehe..er når det er stille man vet at barna finner på fantestreker. Men er litt skjønne der de sitter og ser uskyldige opp på deg, selv om de vet at de har vært fant :)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Ha ha det där har jag upplevt också när barnen var små! Ha en fin och mysig fredag!
    Kram Pia

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar.
    JA, dem er søt disse småttisan:))

    SvarSlett
  6. Hehe, nokre luringar desse småtrolla:)
    Vil tru han har kosa seg...

    God helg♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  7. Hehe..ja de finner på mye rart disse små:)Han koste seg sikkert veldig:)
    God helg til deg og dine:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Hehehe.)Føler det var noko kjendt med denne dorullen;)
    Kvardagsgleder ja:)

    Ønskar deg ei herleg god helg med mykje latter,glede og fint pynta kaker:)

    Takk for fine ord:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  9. HI,Anette:-)
    Writing this comment to You -You bet-I've been laughing all the time,hahahahhaaa...:-)))It looks so funny-children are 'inventive' sometimes!
    When I lived in Poland-me and my daughter had a cat,which You could see portrayed with my daughter,in my blog.The cat jumped on the hanging toilet paper,then took its end and ran away with it in the whole house.Most often it does it,when we weren't at home,so You can only imagine,how we were 'astonished' on coming home:-)))
    Small children at the certain stage of their life play exactly like small cats:-)

    Thank You for the link of that Turkish blog.I knew it and once I wanted even to apply,but there's no profile anywhere-not even a little mention.Such blogs,where I do not know,who the owner is do not exist for me.I do not know,why people are so afraid of this internet in such rate.Nobody asks them to write there their background,but a few worts-to respect of the Readers should be.
    I wish You the Happy Weekend-
    -Hugs-Halinka-

    SvarSlett
  10. hey hey..en stund siden jeg var her inne..så fin Header du har fått da;) artig med smårollinger som utforsker dorullen...kjenner igjen den;)
    Kos deg med kakepynting! nydelige kjøkkenbilder også!! FLinke jenta!!!
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  11. Hi, hi - goe gutten din!!!!

    Så spennende å skulle lære seg kakapynting da! Gjett om jeg gleder meg til å se hva du tryller frem :o)

    Her har uken rast unna. Har fått med meg et par kvelder i 'Spikersuppa' og kosa meg med skikkelig VM stemning! Nå er det deilig at helgen er her - den skal nytes til fulle :o)

    Ønsker deg en flott fredagskveld og helg - kose deg masse!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  12. Hahaha! Så utrolig morsomt bilde! Kan tenke meg han hadde det gøy med å rulle ut heeele den toalettrullen ja! Hehe. God helg til deg!

    SvarSlett
  13. Hverdagsgleder på sitt beste! :-D For oss ihvertfall, hihihi... :-)

    God helg til deg og dine.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  14. Hehe...han er go han! Lille rabbagassen :o) Takk for en super dag, har kost meg skikkelig! Håper vi gjentar det snart :o) Ses i morgen! klemmer

    SvarSlett
  15. Hei Anette
    Ja, det er når det blir stilt at man bør være obs ;)
    …herlig med barn ♥
    Kos deg sammen med barna og kakepynting :)
    Ha en fin, fin helg videre – klem fra Mette

    SvarSlett
  16. Hahaha, luringen!
    Kan tenke meg han koste seg;))
    Enda godt han ikke stappet alt i do og tettet den, da hadde det straks blitt litt mindre sjarmerende;)) (snakker av erfaring, hihi)

    Ha en herlig helg, og kos deg med kakebaking ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  17. Herlig!!
    Av og til må man ta seg i det for ikke å le, men heller være formanende ;)

    Kan nok gå i kategorien hverdagsgleder ja :)

    God helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett