mandag 11. april 2011

En deilig langhelg...

...i Trysil!

I helga har vi vært på fjellet og kosa oss :) Min familie, min storebror sin familie, mamma, stefar, og mine to yngre søsken!

Vi kosa oss masse, men været var ikke heeelt på vår side. Bare noen små glimt av sola og dårlig skiføre... På torsdag, fredag og lørdag blåste det også mye!


God frokost!!


Litt alenetid mens minsten sov og de andre var utpå skitur!
Deilig...


Her leker storegutt og fetteren med den fine brannbilen :)
Ikke så mye som skal til for at det er gøy!

Takk for alle bursdagshilsener !!!

Klem Anette

5 kommentarer:

  1. Så deilig med litt fri..
    Hjelper alltid med litt luft.

    SvarSlett
  2. Så artig den Brannbilen var da.
    Og litt alene tid med Kvikklunsj og BoligDrøm er jo ikke akkurat å forakte nei :)

    Klem fra Birthe

    SvarSlett
  3. HI:-)
    Fine excursion to the mountains.When $i saw the snow-I couldn't believe.There is so beautiful,warm Spring in DK now:-)I have taken up gardening and I'm so happy to see the new,fresh grass and nice flowers in the gardenI have done the first lawnmowing today:-)
    Anette-accordingly to the postal tracing programme-the delivery should come to You today.Have You got it?
    Hugs-Halinka-

    SvarSlett
  4. Hei.
    Jeg må bare beklage, men det har
    desverre ikke kommet fram noen mail fra deg, rart, men skjønner meg ikke på denne datateknologien he-he...
    Send den gjerne til min mail rgrindstad@hotmail.com, så vi får sendt deg smykket ;O)

    Klem Rebecka

    SvarSlett
  5. Hei Anette!
    Ser og høres ut som dere hadde en fin helg på fjellet - deilig å komme bort litt, og bare kose seg.... :o)

    Ble ikke den helt store fangsten på loppemarkedet i går - kom hjem med en glassklokke med fat og 4 dessert skeier i nysølv/sølvplett. Ja, ja - fornøgd likevel ;o)

    Nyt den nye uken!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett