søndag 3. mars 2013

Hjemmelagede knekkebrød- en god start på dagen!

Ja da har også jeg prøvd meg på å lage knekkebrød...
Og det blir IKKE siste gangen!


Jeg sov litt lenge i dag (heldige meg :) så det ble alenefrokost på a mor ;)


Knekkebrød med kyllingskinke og avocado... Ikke feil!!


Og selvfølgelig te i koppen...
... og hvis du ikke vet det så smaker det ekstra godt i fine kopper ;)


Søt liten serviett fra Lisbeth Dahl... Mindre enn de vanlige små... Aldri sett verken før eller siden!


Lager du knekkebrød??
Tar gjerne imot link til gode oppskrifter!



I dag er jeg inne i finværet...
Lillegutt er pjusk så vi fyrer i peisen og har verandadøra oppe... Må jo ha litt av den herlige vårluften!


Knekkebrødene har fått plass i denne fine Green Gate boksen :) Men må nok kjøpe meg en litt større...
---------------------

Da håper jeg du som titter innom har hatt en finfin helg!

Det har iallefall jeg :)

Håper på en skikkelig bloggerunde i kveld
-kanskje jeg titter innom deg :)

Klem Anette

10 kommentarer:

  1. Hjemmelaga knekkebrød er kjempegodt!!
    Lenge siden jeg har testet husmor genet mitt, kanskje jeg får sette over en deig?
    Fortsatt fin søndag til deg :o)

    SvarSlett
  2. Kjekt å nyte en sen og fin frokost! Koselige ting du har. Her er min knekkebrødoppskrift: http://ednysinepuslerier.blogspot.no/2012/02/raske-knekkebrd.html

    SvarSlett
  3. Mmmmm hjemmelagede knekkebrød er kanonogodt. Her er min oppskrift: http://mantagerhvamanhaver.blogspot.no/2011/08/mmmm-knekkebrd.html
    Tror det er den som er mest brukt og det er ikke uten grunn for etter å ha prøvd flere er det den jeg alltid kommer tilbake til. Akkurat nå spiser jeg ingenting med mel i en periode og hjemmelagede knekkebrød er noe av det jeg savner mest.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  4. Hei!

    Gleder meg til å smake. Ser så gode ut.

    Klem.

    SvarSlett
  5. Dette så kjempegodt ut :)
    Viktig med en solid frokost om morgenen.
    Masse god bedring til lillegutt.
    Ønsker deg en kjempefin kveld og ukestart.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  6. Super frokost. Koselig Green Gate service.
    Har lenge tenkt å prøve meg på knekkebrød.
    Fikk til jul kokeboken fra Skafferiet på Hovinsholm. der er det en oppskrift som ser fin ut.
    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  7. Mmmmmm, dette var en fristende frokost det!! Blir bare i helgene at jeg koser meg med frokost hjemme, ellers er det bare et knekkebrød i hånden mens pc'en slår seg på på jobb.. ;)

    Fortsatt fin uke til deg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  8. Koselige bilder, nå ble jeg sulten*smile* Ønsker deg en fin ny uke, klem Mari

    SvarSlett
  9. It's great that you are getting ideas from this article as well as from our discussion made at this time.

    Feel free to surf to my homepage :: Chemietoilette

    SvarSlett
  10. Jeg har laget en del knekkebrød etter lavkorbooppskrift, men det er lenge siden nå.
    Så deilig å kunne sove lenge..jeg har en tendens til å våkne til samme klokkeslett uansett!
    Ønsker deg en fortsatt fin dag.

    Klem.

    SvarSlett