onsdag 17. november 2010

Pakke i posten!! Endelig ;)

Hei!
Ja i dag kom den etterlengtede pakka jeg vant på give away hos Toves Sammensurium for en stund tilbake :) Det tok litt tid før den kom så jeg var redd den hadde blitt borte i posten! (Men jeg skjønner Tove- ikke bare du som har det sånn ;)).
Men i dag kom denne fine pakka :)
Med handlelappblokk med magnet. Og på den står det:
Bouth of us can`t look good at the same time...
it`s me or the house
Dette fine håndkle var også med :)
Og et kjempekoselig kort! Tusen takk Tove :)

Nå skal jeg hive meg rundt å reise til en god venninne, sammen med fler gode venninner og spise god mat!

God kveld til deg!

Klem Anette



10 kommentarer:

  1. Grattis med flott premie.. Moro med pakke i posten

    SvarSlett
  2. Hei! :) Takk for besøk på bloggen min! Koselig blogg du har! Så fine gulrøtter lenger ned på sida her! Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Så heldig du er,kos deg i kveld
    Klem fra Fruen

    SvarSlett
  4. Gratulere med flott gave. Skjønner at mannen i huset ble fornøyd med sin farsdagsgave. Her er det også 24 ølflasker fra 1.desember som gjelder for min kjære og da selvfølgelig 24 forskjellige sorter:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Så heldig du var. Skjønne ting du har vunne, likte godt teksten på både handlelappene og håndkle :-)
    Klems

    SvarSlett
  6. Er jo så kjekt med pakke! Artig premie altså!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  7. Gratulerer, så fine ting! Alltid gøy med pakke i posten :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  8. Flott pakke du har fått..
    Drømmedame?, Ja så lenge du disker opp med øl så er menn ofte greie igjen og blir en Drømmemann:O)
    Digger gulerøttene dine, de må jeg prøve meg på en dag, ser vanskelig ut, men som du sier de behøver ikke være like fine alle mann..

    Ha en fin helg.
    Klem Linda.

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min :)

    SvarSlett
  10. Så flott gave i posten!
    Herlig julekalender under her, så du er nok drømmedama, ja:D
    Ha ei flott helg og klem fra meg;)

    SvarSlett