tirsdag 21. desember 2010

21 Desember- Ja, jeg er arvelig belastet...

...min mor er faktisk hakket verre enn meg når det gjelder nisser!
I dag har jeg knipset litt hos henne :)
Og dette er noen av nissene hennes!



 Alt "utstyret dere ser her har min kjære stefar laget :) Jeg har også masse av det men har ikke tatt det frem i år pga den lille bølla som ankom huset vårt for 10 mnd siden ;)












DAGENS NISSE:
Nok en Haslenisse :)

Nå er det kvelden for meg og i morgen er det full fart for da skal jeg ha 11 stykker (siden til mannen i huset) på middag :))


Juleklem Anette

1 kommentar:

  1. Hei

    Der har du litt å leve opp til ja.
    Litt nissegal selv jeg. I morgen kommer alle nissene mine opp. Ikke sååå mange enda, men har som mål å kjøpe MINST en nisse hvert år. ;)

    Ha noen supre siste dager før jul!

    SvarSlett