lørdag 12. februar 2011

Awarder og utfordring...

...ja noen har det dukket opp nå :)
Er så koselig når noen tenker på meg og synes jeg fortjener det!
Jeg tar imot det jeg får- blir kanskje kjedelig innlegg for mange, men bare å stoppe å lese ;)

Utfordringen har jeg fått fra Annveig med den fine bloggen Det Lille Rom :)

4 ting jeg har gjort idag:
- Ryddet etter vellykket ost og kjeks kveld i går
-Fått rettet håret av min lillesøster
-Kosa og lekt med mine to små søtnoser
-Laget kyllingsalat

4 ting på min ønskeliste:
-At mine barn får et langt og lykkelig liv
-Hytte ved sjøen (vi titter litt;)
-En reise i nærmeste framtid
-Masse Green Gate

4 ting jeg liker dårlig:
-Rot
-Stryke bunadskjorter
-Når barna er sjuke
-all "driten" som skjer rundt om i verden

Utfordringen vil jeg sende videre til:
-Hege med bloggen Hegemors store lille verden
- Lise med bloggen Hasigamas univers
- Jenny med bloggen Jennys fire vegger

#

Fra Marianne med bloggen Blåveispiken har jeg fått denne awarden

Tusen takk Marianne!

Det følger noen spørsmål med bloggen, og jeg skal svare så godt jeg kan :)

Finn nærmeste bok, slå opp på side 18 og let fram linje 4.
Hva står det der?
Men vi ser også ofte at bilder med godt innhold blir dårlige...
(Fotoglede)

Hva var det siste du så på TV?
*fnis* Home & Away. 

Bortsett fra datamaskina, hva hører du akkurat nå?
Lillegutt som leker i lekegrinden og God kveld Nydalen på tv.

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
En tur på Rimi og handlet mat... glemte nesten alt jeg skulle ha da ...

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Nei... men når jeg blir rik så vil jeg ha feriebolig :)

Awarden skal (om du vil) sendes videre til 3 stykker: 
... og det vil jeg jo :)
Sender den til
- Bjørg med bloggen Huset ved fjorden
- Ellen med bloggen My Royal Dream
- Hege med bloggen Hegemors store lille verden

Leser du fortsatt???
Jeg har også fått en award i fra kjersti Nathalie med bloggen Norsia`s verden

Tusen takk Kjersti Nathalie!
Med denne awarden skal man fortelle 3 ting man liker:

1. Reise... elsker ferie og late dager.
2. Stelle i stand til å ha gjester... (en veldig god grunn til å få rufset opp skikkelig i huset også ;)
3. Være hjemme med barna mine :)

Awarden sender jeg videre til:
- Linda med bloggen Mine gleder
- Halinka med bloggen Trolles Verden
-Anette med bloggen Hvit Romantikk

Da gjenstår det bare å ønske alle en fortsatt god helg og fin morsdag i morgen!

Klem Anette 
-

8 kommentarer:

  1. så gøy å bli kjent med deg Anette!alltid moro med slike utfordringer og awarder..GRATULERER så mye;)
    kos deg masse i kveld..
    titter innom igjen og igjen!!
    klem klem klem

    SvarSlett
  2. ÅÅ! Tusen takk for award!! :)

    Kjempe koselig :)

    SvarSlett
  3. Kjempe koselig med slike awarder da :)
    Og du fortjener hver og en av de :)

    Ha en nydelig helg:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  4. THANK YOU VERY MUCH,ANETTE!!!GLAD AND HONOURED TO GET AWARDED BY YOU!!!
    IT'S A REAL PLEASURE FOR ME,THAT YOU LIKE MY BLOG.
    THANX ONCE AGAIN
    AND BEAR HUGS-Halinka-

    SvarSlett
  5. Gratulerer med velfortjente awarder til deg snuppa!!!

    Takk for superkoselig hilsen til meg nå i kveld, og jeg svitsjer den tilbake;

    Ƹ̵̡Ӝ̵Ʒ..•°*"˜ ☆ ¸..•´¨¨)) -:¦:-
    .(ړײ)/       ¸.•´….•´¨¨))
    .«▓       ((¸¸.•´ ¸.•´.-:¦:-
    ..╝╚
    (var så herlig at jeg bare måtte..;o) )

    Ha en flotters søndag i morgen!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. HÅH!! Du gærne kvinnfolk!! Og så TO stykker!! Hi hi, tusen takk:) :) :)
    Jeg bukker og nikker og neier, jeg!:)
    Ha en herlig uke, Anette!!!
    Stor klem fra Hegemor

    SvarSlett
  7. Gratulerer med mange velfortjente awarder! Du virker som ei superkosleg jente:))
    Tusen takk for at du vil dele eine awarden med meg! Eg er veldig dårleg på å ta awarder og utfordringer vidare. Men glad for at du tenkte på meg det er eg!!!!:)Tuuuusen takk!
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Ja, det var ikke dårlig heller! Du fortjener awardsene masse, så gratulerer! :o) Takk for utfordringen, men jeg har nettopp tatt den:

    http://jennysfirevegger.blogspot.com/2011/02/jeg-tarn-pa-strak-arm.html

    Ha en fin dag videre!
    Klem Jenny

    SvarSlett