fredag 25. februar 2011

God helg! Jobbehelg for min del...


Hei!

Da er badet vasket, soverommet vasket og reint sengetøy :)
Resten av huset er i ok stand til å ta fatt på helga ;)



Ingen blomster er kjøpt inn...
 For jeg skal jobbe i kveld og 12 timers vakter på lørdag og søndag... men med knallbra kollegaer så er det bare koselig :)

Jeg trekker vinneren en gang i løpet av kvelden og annonserer vinneren en gang etter kl 22 i kveld... Så du har fortsatt mulighet i noen timer til ;)

GOD HELG!!!

Klem Anette

12 kommentarer:

  1. God helg til deg også!
    Kos deg på jobb..

    Er så deilig m rent og pent hus - og ingenting er bedre enn å krype til køys i nytt sengetøy :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Deilig med rent hus:)

    Ha en god jobbhelg.

    W

    SvarSlett
  3. Hi,Anette:-)
    Spring tiding?
    You have reminded to me ,that I should take up some elbow grese with my house,but I'm still waiting for warmer days to come.
    Bst Regards & Kisses-from waiting patiently for Your Candy results-Halinka :-)

    SvarSlett
  4. Hei Anette:)
    Tusen takk for koselig kommentar, det varmer:)
    Så fin blogg du har, har lest litt nedover her, og koste meg veldig. Legger meg til som følger jeg:)
    Så gøy med give away, skal forte meg å bli med jeg nå:)
    God helg:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Så flink du har vært som har ordnet hus, en god følelse til helgen ;) Delikate puter og pledd! Ønsker deg en fin helg, selv om du må jobbe. Godt å ha gode kollegaer da ;) Klem Gry

    SvarSlett
  6. Hei! Så moro at du var innom og tittet på bloggen min, er litt ny i gamet her! Bare gøy å være med på give awayen din. Krysser fingrene nå, veldig fin "premie" vi kan vinne! ;) God helg og god vakt! :)

    SvarSlett
  7. Hei Anette snuppa!
    Høres ut som du går en fin jobbehelg i møte - viktig med de gode kollegene :o)

    Her hos meg blir det litt maling - sengen gjenstår, og hvem vet, kanskje begynner jeg på noe annet også..;O)

    Ha en finfin helg vennen - kose deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Så flink du er! Gleder meg til trekning! Kos deg på jobb :o) Klemmer

    SvarSlett
  9. Ønsker deg en god helg! Snart ferdig på jobb... hihi!

    Klem

    SvarSlett
  10. Gleder meg til trekning:) Ha en flott jobbe helg:)

    SvarSlett
  11. Kos deg på jobb Anette! Jeg skal slappe av på sofaen for deg jeg. ;)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  12. Gode arb kollegaer er maks motivasjon for arb helg! da går den lekende lett:) God arb helg til deg, og ha en ellers så fin helg :)
    Tusen takk for for award :) skal kikke litt mer på den nå ;) spennende med trekning:)
    klem

    SvarSlett