tirsdag 26. oktober 2010

Pakke i posten!!

Se hva jeg fikk!!!


For litt over en uke siden var jeg så heldig å vinne give away hos 
Huldra`s liv og leven :) Og i dag kom det pakke i posten. Jeg blir aldri voksen og jeg ELSKER PAKKER... Kjempespennende selv om jeg egentlig visste hva som var inni. 
Tusen takk "Huldra"!!! 
Jeg håper jeg kan ha et innlegg til sommeren om en vakker blomst som jeg har klart å plante fram :)

#

I kveld hadde jeg besøk av min søte kusine M og hun hadde også med pakke til meg!!! To pakker på en dag uten å ha bursdag :) Jeg tenkte jeg skulle vise dere i morgen hva jeg fikk av henne! Hint: Gult er kult ;)

Klem Anette


3 kommentarer:

  1. Wow, 2 pakker på en kveld - ikke hverdagskost! Pakken fra Huldra var kjempefin, ble veldig fornøyd jeg også, heldige oss :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Pakker er alltid stas.

    Badekaret vårt er stooort ja. Det er plass til to voksne ved siden av hverandre, men nakkeputer og alt.;) Elsker det.

    Klem

    SvarSlett
  3. Jag älskar också paket! Tur man har barnasinnet kvar. Spännande att se vad du fick av din kusin. Njut dagen!
    Kram Pia

    SvarSlett