tirsdag 23. november 2010

Pakke i posten!! Igjen...

... dere er kanskje lei av pakkene som kommer i posten min, men jeg synes det er sååå gøy med pakker (til og med når jeg veit hva som er inni).
For en stund tilbake spurte jeg søte Hildegunn med den fine bloggen
 Hespe om hun kunne lage god jul skilt til meg... Jeg så hun hadde solgt det i fjor. Og det kunne hun!! Snille Hildegunn :)


Hun hadde også puttet med en bunke med til/fra lapper :) 1000takk!
Så nå er det bare å finne en fin plass til skiltet...
Jeg driver i julevask om dagen... ikke lett med en på 9 mnd i hus, men takvask og veggvask hører liksom med føre jul!

Håper aller er i rute til advent!
Klem Anette

5 kommentarer:

  1. Hei på deg Anette!
    Så bra at pakken kom trygt frem - håper du blir fornøgd med skiltet :o)

    Kan tenke meg du kosa deg på julemarkedet i helgen - såååå masse flott dere solgte. Må være utrolig gøy å ha en slik årlig tradisjon på familiegården :o)

    Nå er det vikelig like før Anette - kan nesten ikke vente til jeg kan ta frem julepynten...

    Nyt uken videre!!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. God morgen :-)
    Heldige du som får pakke i posten, er så gøy når det skjer!
    Nydelig skilt fikk du jammen meg også :-)
    Vegg og takvask?? Oiii, trodde ingen gjorde slikt selv lengre...for det første er det fryktelig tungt, men å vaske tak...det er VANSKELIG å få det pent..syns nå jeg da...
    Tror jeg bestiller en nedvask ETTER jul jeg, hehe

    Ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så fint skilt, og heldig du var med den ekstra overraskrlsen:)
    Ligger forsåvidt ganske bra ann med juleforberedelse, men noe husvask blir det dårlig med her i år pga eksamen. Får heller vaske rundt til våren j:)

    Ha en fiiiin dag
    klem

    SvarSlett
  4. Så flott skilt, Hildegunn er kjempeflink!
    Og stas med noe ekstra i pakken og:)

    Her er det og storvask og pyntingen tar vi til helgen - gleder meg ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei:)

    Så fint skilt da:)

    Såg ut til å vere ei messe med NYKJE lekkert!

    Takk for gode ord♥

    Nyt 1.adventshelga:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett