fredag 25. mai 2012

God helg i den herlige varmen ☀


FOR  noen herlige dager vi har hatt nå... Elsker
☀  sol ☀ og varme og jeg klager ikke!!!

I dag har jeg og gutta hatt fri og kosa oss ute i hele dag :)
Vært å kjøpt noen blomster i dag... På en herlig gårdsbutikk på Kjelle VGS på Bjørkelangen... Har du vært der??

Nå har vi en lang og herlig pinsehelg foran oss... Og været skal visst holde... 




Har du meldt deg på give awayen min da???
Hvis ikke kan du gjøre det HER



GOD HELG
og GOD PINSE!!
Håper solen vil skinne hos deg også... 





Klem Anette

5 kommentarer:

  1. God pinse til deg også Anette♥

    Herleg bilde du viser:)

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Heia, Anette. Så fint bilde du viser. Ønsker deg ei flott helg.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Hei Anette!
    Herlig vårstemning i bildet ditt :)
    Jeg har faktisk vært på Kjelle vgs en gang.
    Jeg tok 1.avd spes.ped på Bekkestua i 2002 -2003, da hadde vi en tur dit ;)
    Kvelitetstid med ungene er herlig!
    Her blir det fotballturnering imorra, og danseforestilling på to av våre på søndag.
    Nyt langhelgen!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  4. Ååå så nydelige bilder.
    Jeg har ikke vært der , men kansje en dag.. :)

    Ønsker deg en fin og solrik pinse.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  5. Fantastisk vær om dagen:) Har akuratt vore ute å gått ein tur i t-skjorte og shorts kl 21, deilig:) har ikkje vore på den gardsbutikken, men min kjære veit kor det er, og med ny hage som trenge blomster på Rasta, er det innen rekkevidde og skal gjerast ein dag.

    Ha ein forsatt fin pinse!

    SvarSlett