onsdag 5. september 2012

Anette gjør ting hun ikke kan- lager blåbærmakroner

Hei!

Ja jeg måtte jo prøve jeg også da... 
Jeg er ikke helt fornøyd med resultatet men slettes ikke verst til å være første gangen ;)

Jeg synes de ble for runde, også hadde jeg i litt lite krem- men de ble gooooode!!


Oppskriften  på makronene fant jeg her!

Til kremen inni brukte jeg bare usaltet smør, melis, vaniljesukker og purè av nyplukkede blåbær...


Har du laget makroner??

Ha en fortsatt fin dag du som titter innom meg :)

Klem Anette

5 kommentarer:

  1. mmmmm, herlig farge. Må nok prøve å lage blåbærmakroner, høres og ser YUMMIIII ut ;O)
    Ha en h e r l i g onsdag.
    Klem Rebecka

    SvarSlett
  2. jeg synes dem var knallfine...digget fargen!
    jeg har ikke prøvd enda, men tenkte å prøve den pakken man får kjøpt på rema ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Hei !

    Jeg syns de ble fine :o) Kuule farger også. Nam nam :o)

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. Hei!
    Var litt skeptisk på fargen, men de var
    kjempegode. Tusen takk.

    Klem mamma.

    SvarSlett
  5. Nei det har jeg ikke prøvd ennå.Ser gode ut dine iallefall. Må kanskje ha masse utstyr til dette. Flink du.
    Klem

    SvarSlett