søndag 22. august 2010

Prikkedilla

Denne dagen har det gått i ett. Først var vi å så på Gråtass forestilling, så gikk turen i 15 års bursdag før vi avsluttet dagen med sirkus!! Dagen har vært kjempefin og eldstemann sovnet med et smil om munn :)

Men prikkedilla ja... ja det har jeg jo om dagen. Og for en stund tilbake fant jeg disse fine rullene med gavepapir :)


 De kjøpte jeg på en av de kjedeligste butikkene jeg vet om, nemlig Chlas Ohlson. Nå er jeg sikkert litt mer positiv neste gang jeg må være med samboeren min dit ;)

Også fikk jeg det for meg... må egentlig le litt av meg sjøl. Lage  oppbevaringsboxer med dette papiret!!
For en god ide... Men resultatet blei ikke like bra som jeg synes ideen var.

De får duge en liten stund til oppbevaring på gjesteværelse, før de helt sikkert ender opp som gaveesker!!

Ønsker alle en fin uke!! 

Klem Anette
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar