onsdag 23. februar 2011

Gamle nøkler og Orange Gate ;)

Heihei!

I dag våknet jeg av at lillegutt prøvde å putte smokken inn i min munn... Go`han!
Det førte da til at jeg tenkte på så heldig jeg er som har to flotte gutter...
Som igjen førte til at jeg kom på at jeg har glemt å vise dere gavene jeg fikk til morsdagen!


Det er jo husbonden som har handlet siden gutta er litt for små ;)
Dagen før morsdagen var han i Sverige på "bildeleloppis" og der kom han over disse gamle nøklene :) Han visste jeg ønsket meg det :) 


Men så hadde han også funnet noe han var litt mer usikker på om jeg likte...
Og han så ganske spent ut da jeg pakket opp denne:

Han har jo fått med seg min forelskelse i prikker og Green Gate, og sa at denne te- kanna var 
Orange Gate ;)

Jeg hadde vel ikke kommet til å kjøpt meg denne selv, men tanken var jo veldig god!
Også tror jeg den kan bli veldig fin med markblomster i til sommeren :)

Nå skal jeg snart på Harrytur!!!

Ha en fin dag alle sammen!

Klem Anette


13 kommentarer:

  1. Hei!!!

    For en omtenksom mann du har, som får med seg hva du liker.

    Synes kanna var lekker jeg, og som du sier: Blir nok veldig fin med markblomster i til sommer'n.

    Ha en flott onsdag!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  2. Heldige deg!! De nøklene var en god ide- tror jeg har noe liggende i kriker og kroker som er i fra gammel tida her i heimen. Jeg elsket den te kanna en virkelig fargeklatt i heimen. Til sommeren vil den som du sier bli nydelig med markblomster på eller som ekslusiv saft mugge:)
    Ha en hærlig dag!

    SvarSlett
  3. Hi,Anette:-)
    The jug is fantastic!:-)
    If not for tea making-will be really a beautiful 'vase' for wild flowers:-)
    When You do so,do not forget to take photos in Summer and to show in here:-)
    Old keys have something special-a mysterious mood of untold stories,of secret doors they once opened:-)
    If such keys could have spoken...? :-)
    Warm Hugs-Halinka-

    SvarSlett
  4. Så heldig du var med nøklene - de er flotte!

    Enig med deg, tror kannen blir lekker med sommerblomster :) Men synes det var flott gjort - og navnet - ha ha HERLIG :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Oi, søt den kanna var! Fikk meg til å tenke på Emil og Astrid Lindgren:-D Så koselig at mannen tør prøve "lykken" på Loppis...! Det er virkelig på wow-mann-skalaen;-) Ha en fin kveld, klem fra Ruthe:-)

    SvarSlett
  6. Oi, søt den kanna var! Fikk meg til å tenke på Emil og Astrid Lindgren:-D Så koselig at mannen tør prøve "lykken" på Loppis...! Det er virkelig på wow-mann-skalaen;-) Ha en fin kveld, klem fra Ruthe:-)

    SvarSlett
  7. Sånne nøkler koster en formue hos brukthandlere som har skjønt at sånne er IN for tiden. Veldig fine.
    Og kanna blir fin på utebordet til sommeren, tror du ikke? Kommer til å bli en favoritt hos deg, tror jeg.
    Men mannen din imponerer meg! De fleste mannfolk hører jo ikke etter. Din har tydeligvis gjort det. Supert!

    SvarSlett
  8. Hehe...han er go da! :o) Nøklene var flotte, og kanna var jammen sjarmerende den og :o) Nattinatt, vennen! Klemmer

    SvarSlett
  9. Så snill han er da:) Flotte ting du fikk:)

    W

    SvarSlett
  10. For noen flotte nøkler! Det var utrolig stilig! Det pynter jo så fint opp!! :)

    SvarSlett
  11. Hei:)
    Fine sånne gamle nøkler, har et par jeg også, og ønsker meg fler:)
    Kanna var bare kjempesøt, blir fin å ha ute til sommeren vet du:)
    Omtenksom og snill mann du har!

    Ha en fin kveld:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  12. Vakre, gamle nøkler! Kjøpte meg nettopp et lite knippe med slike på antikk-marked i Notting Hill - og nå har jeg veldig lyst på en STOR en ;)

    SvarSlett