søndag 13. februar 2011

Mamma, denne er til deg...


... en liten hilsen her på bloggen min fortjener du mamma!




Min mamma, er verdens beste mamma, snilleste mamma, herligste mamma
Hun er der for meg, verdens beste "nono" til barna mine og en uerstattelig og utrolig god venn!
Mamma kan jeg snakke med alt om... Og jeg snakker med henne vær dag!

 Jeg er kjempeglad i deg mamma  


Det blei selvfølgelig en tur til mamma i dag og da hadde jeg med denne :)
Håper du blei fornøyd mamma!

Jeg har fått så fin morsdagsgave av gutta mine i dag :)
Skal vise dere den en annen dag!

Klem 
Anette




Gustav Lorentzen, Frode Alnæs gitar
 Denne er til deg mamma!
-og til alle andre mammaer!
-trykk på linken :)

8 kommentarer:

  1. åh...så koselig!
    Mammaer trenger å bli satt pris på! Selv om de har voksne barn... like stas! ;)
    Har hatt min mamma på middag i dag...veldig koselig!
    Håper du har hatt en fin morsdag også!
    klem
    Rikke

    SvarSlett
  2. Heisann! Det var en utrolig koselig og fin hilsen du kom med! Har en sånn mamma jeg også... som jeg kan snakke med om alt! Ønsker deg en fin ny uke! Klem

    SvarSlett
  3. Gratulere med morsdagen:-)

    Det er godt å ha en slik fin mamma:-)


    Klem Annfrid

    SvarSlett
  4. Åee så koselig. Hyggelig å gi og koselig å få :)
    Tusen takk for kjempehyggelig meld på bloggen min, jeg sendte deg en mail med adr min. Servietter er alltid kjærkomment, kan jo ikke si nei takk til det ;)

    SvarSlett
  5. Hei Anette!

    Tuuuusen takk.Dette var koselig.Var veldig glad for gaven jeg fikk.Drev og jålfa med den igår kveld.Derfor hadde jeg ikke tid til bloggen din.
    Hadde en fin morsdag med alle fire barna og de fire barnebarna.Til slutt en tur til min mamma med pakke. Ha en fin Valentines dag. Glad i deg.

    Klem mamma.

    SvarSlett
  6. Så koslig innlegg til mamma`n din da! :o) Og koslig kommentar fra henne over her. :o) Heldige dere!

    Ha en fin dag!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  7. En fin hilsen til mamsen :o)

    ha en fin dag :o)

    SvarSlett