søndag 27. november 2011

Første søndag i advent ♥

Nå er det full nedtelling til jul her i heimen... Første nisse har fått lov se dagens lys og stjerner er hengt opp...
Jeg nyyyyter!

I helga har vi vært på kosetur til Langesund hotel. Jeg, barna, husbonden og min lillesøster :)
Deilig med sånne helger iblant!


I tradisjon tro dro vi bort på den lokale butikken vår for julegrantenning i kveld... Det var ingen stor suksess da det endte i "full storm" og regnvær! Godt å komme seg inn og tenne lys og fyre på peisen da :)

Ha en fin søndag kveld!
- og tenn lys!

Klem Anette

6 kommentarer:

  1. Så koselig adventsstemning hos deg! Kjempefin den adventsstaken - kunne tenkt meg en slik :)

    Ja, da er den herlige adventstiden igang, og her er adventsstjerne og -staker kommet på plass + litt annan stæsj, og så blir det litt og litt mer for hver dag som går... ;)

    Fortsatt fin kveld til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Jeg har en overraskelse til deg inne på bloggen min ;) Ta en titt her for å se hva du har vunnet. Ønsker deg en fin 1. søndag i advent, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Koselig adventsstemning hos deg :o)
    Høres flott ut med et hotellopphold ....duk og dekket bord er deilig innimellom!

    Her er også ruskevær...håper det gir seg snart!

    ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  4. Så koselig det er hos deg.. Så deilig med kosetur på hotell,kan tenke meg det var deilig..og velfortjent:)
    Håper du har en fin kveld,til tross for været..
    Klemklem

    SvarSlett
  5. So koseleg du har gjort det!!!Kjempefin den lysestaken:)
    Godt å kome inn i varmen når det er surt og kaldt ute.....huttetu!

    Stjernene har eg ikkje laga sjølv.Dei er kjøpt hos Blomster & Gaver her i Fosnavåg. Dei kjem frå Aspgren.

    Takk for koseleg kommentar Anette♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. I love the little man! Very cute! happy Advent to you, Stephie x

    SvarSlett