tirsdag 8. november 2011

Lekestua...

Hei!
Ja i dag er det en tåkete høstdag her hos meg...
Jeg og lillegutt tok turen ut i lekestua i dag, så da fikk jeg knipset litt bilder :)


Det røde serviset (Green Gate som storegutt kaller det, alt med prikker er Green Gate;) har jeg kjøpt hos Sverdrup Gave og Interiør på Årnes.
Det står foreløpig på øverste hylle for lillegutt er litt vel hardhendt med det...
Det får brukes til blogging foreløpig ;) 
Plastikken som det florerer av der inne er jo ikke like 
bloggbar ;)

Den hvite "benken" er det husbonden som har laget (på ungdomsskolen!!) og nå har den fått en makeover og duger som benk i lekestua. Spørs om det var planen til fjortiss husbonden for mange år siden..."Nå tror jeg jeg skal lage noen møbler til lekestua til mine kommende barn!"


"Benken" duger iallefall nå! Og det gjør "skapet" også... en gammel skuff som jeg fant nede i låven :)
Gjøkuret er en loppe!


Gutta elsker å leke i lekestua!
Til alle dere guttemamma`r:
LEKESTUER ER IKKE BARE FOR JENTER!





Ha en fin dag!

Klem Anette

9 kommentarer:

  1. Elsker slike lekestuer, de er jo så utrolig fine. ♥ Og gutter har helt klart like stor glede av lekehus som jentene. Har en liten kjøkkenmann her, hihi... Han elsker å "lage" mat på lekekjøkkenet sitt. ;)Herlige detaljer Anette ! ♥

    Ha en super dag videre. :)

    Stor klem fra meg ♥

    SvarSlett
  2. Åå tenk hvilken heldig liten gutt som i eget hus kan trene på ein god husfar bli. Hi,hi
    Klem Anki

    SvarSlett
  3. Følger bloggen din og syns du er kjempeflink.
    klem fra tante T :o)

    SvarSlett
  4. Skal bli flinkere å kommentere sier tante T igjen :)

    SvarSlett
  5. Så fin lekestua er. Ønsker oss en sånn en vi også. Blir vel ei råd til sommern håååper vi.

    SvarSlett
  6. Så koselig dere har ordnet det i lekestua:) Kan tenke meg gutta koser seg der:)
    Håper du har en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  7. Åååå, jeg falt helt for det siste bildet jeg.
    God han.
    Klem mamma.

    SvarSlett
  8. Kjempefin lekestue! Har en gutt her som ønsker seg sånn og eget kjøkken som han sier... ;) Skulle så gjerne hatt plass i hagen til en lekestue ja... Nå skal jeg sjekke med min mann hva han lagde på sløyden...hihi... Ha en fin dag!

    SvarSlett
  9. Åh for en kjempefin lekestue :o)
    Koselig innredet og klart gutta liker seg :o)
    Kjempefint på soverommet ditt under her også!

    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett