mandag 21. november 2011

Nytt lys ♥

Jeg kjøpte blant annet dette lyset på messa i helga!
Forelsket meg helt.....



Jeg "har ikke råd" til å brenne det ennå... Må ha det litt til pynt først!


Det er søte Rebecka med bloggen Engleboden som har laget det. Hun og venninnen Ida har en sjarmerende liten butikk hvor de selger det de lager!!
Absolutt verdt en titt ;)


Strisekk hjertet ble også med meg hjem :) Tekst på begge sider så da kan man variere!!

I kveld er det venninnekveld for min del!
Gleder meg!
Vi skal ha snopjuleverksted!!!

Ha en fin kveld :)

Klem Anette

4 kommentarer:

  1. Nydelig lys ♥
    Slike fine klarer ikke jeg og brenne heller, hihi;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Nydelig lys du har kjøpt deg..Skjønner veldig godt at du vil ha det litt til pynt:)
    Håper du har en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så innmari mye fint på messa deres. Jeg hadde så innmari lyst til å komme å se men har vært syk. Får glede meg til neste år :) utrolig myefint der. klem fra Unni

    SvarSlett