tirsdag 15. november 2011

Julemarked

Julemarked

I LÅVEN PÅ BØHS

(Bøhsveien 73 mellom Hellne og Haga)

lørdag 19. november   kl. 11.00 – 17.00
søndag 20. november  kl. 12.00 – 16.00           

Vi skal lage julestemning,  og kanskje gi deg noen julegaveideer.
Vi har tradisjonelle julekaker for salg og ellers mye fint. 

Førstemann til mølla……


Salg av kaffe, nystekte lomper og vafler.

VELKOMMEN


 Dit skal jeg- jeg er med å arrangere...
En herlig tradisjon!
Legger ved noen bilder fra i fjor :)








Bor du i nærheten så ta en tur da vel!!!

Klem Anette

9 kommentarer:

  1. Så koselig, der skulle eg gjerne vore:)
    Og etter litt googling, ser eg da er i kjøreavstand fra Oslo, men kan desverre ikkje til helga. Skulle gjerne vært med på å arrangere noko sånt:)

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Det hørtes og så utrolig koselig ut.. Der skulle jeg gjerne ha vært.. Men tror kankje det er litt unna meg? Eier ikke geografiske evner jeg...
    Håper du hr en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Tenker dette blir et koselig marked :o)

    SvarSlett
  4. Det ser koselig ut, men jeg bor nok litt for langt unna! Lykke til! : )

    SvarSlett
  5. Hei :-D

    Åååh, der skulle jeg GJERNE vert !!!!!!!!!
    Ser ut som om det er sååå mye lekkert der!!!!

    SvarSlett
  6. Så fint :-) Dette må nok bli tidenes julemarked! kos deg :)

    SvarSlett
  7. Gleder meg til julemarked på BØHS !!!!!
    De skrøyt av deg på syklubben i går for jobben du
    gjør der :) du er flink :o)
    Blir mye fint i år også........det er flere ting jeg SKAL ha ;o)

    ha en fin dag !! klem

    SvarSlett
  8. Gleder meg. Ja, vi syns du er flink.
    Klem.

    SvarSlett
  9. ååååå - jeg var der i fjor og skulle gjerne vært der igjen i år, men fikk ikke med meg at det var forrige helg:((((

    SvarSlett