mandag 7. november 2011

NIB utfordring- Soverom

Hei!
Hiver meg på Nib utfordringen i siste liten...
Denne gangen er det soverom!
Så her kommer et lite bilderas fra soverommet mitt i dag:



Det hender faktisk at jeg har tulipaner på nattbordet, for når jeg husker det tar jeg de med inn om natta for da holder de lenger. For på soverommet er det mørkt og kaldt!


Hjemmelaget smykketre ;)


Loppestol :)




Gammel kasse funnet nede i den gamle låven!








Det var mitt bidrag :)
Vil du være med kan du gå inn  her!

Da var det ny uke igjen- håper din blir fin!

Klem Anette

9 kommentarer:

  1. Så koselig soverom du har!!!

    SvarSlett
  2. Heeeei :)
    Tusen takk for fin kommentar hos meg, utrolig deilig soverom du har. Tenker du sover godt der :))
    Klemmer Nina

    SvarSlett
  3. Hei. :)
    Takk fro kommentarer hos meg. Gøy <t du er med på give awayen min. :)

    skikkelig koselig soverom. :)
    Fikk forresten noen tips om hvordan bruke alle Norgesglassene jeg har arvet. :)

    Ha en fin dag.

    Klem fra May-Helen

    SvarSlett
  4. Så lekkert soverom Anette;)
    Mange flotte detaljer ♥
    Du kan virkelig dette med og gjøre det koselig du;)

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så koselig soverom dere har:)
    Håper du har en fin start på den nye uka:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Koseleg soverom Anette:)
    Stilig det smykketreet!!!!

    Lykke til

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  7. Veldig koselig soverom.
    Likte så godt panelet jeg, har så lyst på en vegg med panel, men mannen er ikke overbevist:)

    God mandagskveld!
    Klem E

    SvarSlett
  8. Koselig! Sengeteppet er nydelig! Er det en bestemor som har laget det?
    Lykke til i konkurransen. Flott bidrag!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Så koselig soverom du har :) Lykke til i konkurransen, selv ble jeg for sen med å få ut fingeren... ;) klem

    SvarSlett