tirsdag 28. september 2010

Soverommet...Finn 1 feil...

... eller du finner sikkert mange feil, men det jeg tenker på er at vi ikke har sengegavel!!! Ønsker meg!!

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg det på Damenes aften på Bohus. Gleder meg til det. Anbefaler alle å melde seg på det :) Det var iallefall veldig bra i fjor.Du kan melde deg på her (om det er plasser igjen da).

Det fine sengeteppet mitt er det min reservebestemor som heklet til meg :) Hun heklet til alle barnebarna + til meg og min storebror før hun døde...  :(
Jeg synes det er et fint minne om henne:)

Nattbordet har jeg kjøpt på Ikea for et par år tilbake :)
Nå om dagen har vi lillegutt(snart 8. mnd) ved siden av senga vår :) Gruer meg til han skal inn på eget rom...
Denne tabberetten kjøpte jeg i sommer på en vakker interiør butikk på Hvaler. Låven!
Tror tabberetten er fra Miljøgården.

Nå skal jeg ta med mann og små bøller og reise på svømming :)

Ha en finfin kveld!

Klem Anette

7 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder av et kjempefint soverom:):) Finner ingen feil:) Synes det var kjempefint! God gjennomført stil:) Nattbordet var kjempefint:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så kos med svømming! Alltid stas det for både små og store og så er de så trøtte etterpå at det nok blir tidlig kveld..
    ¨
    Likte soverommet jeg, men sikker på at det blir lekkert med en flott sengegavl..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Fiiint soverom du har, og slir sikkert enda finere med sengeggavel, du kan jo prøve å lage en selv, er ikke så vanskelig.

    SvarSlett
  4. Vi har nett laga sengegavl. Ganske enkelt faktisk:) Kjempefint soverom du har! Nydeleg sengeteppe!
    Ha ein fin kveld søte du:)
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Flott du har gjort det! Blir såå fint med sengegavl!Takk for en super tur i går. Kosa meg gløgg ihjel *tihi* ....og angrer ikke ett sek. på det vanskelige valget ;o) Håper dere har kosa dere på svømming :o) Hilse! Klems

    SvarSlett
  6. Heisan, tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg:-) En senge gavl ønsker jeg meg også, er jo knall fint.Senge teppet ditt er jo bare helt nydelig. Hyllen kjøpte jeg på frk olsens drømmer i Arendal. Første gangen jeg var der, du burde absolutt ta deg en tur, utrolig mye fint. Jeg skal ihvertfall tilbake dit snart tenkte jeg:-)
    Ha en skjønn dag.

    Klem fra glitterhuset

    SvarSlett
  7. Så koselig blogg du har:-) Nydelige bilder du viser:-) Håper du får en fin kveld videre:-) klem Stinemor...

    SvarSlett