onsdag 22. juni 2011

Nye sko :)

Hei!
JA jammen har jeg ryki på et par sko fra a. nordin :)
Synes de er så fine alle sammen men endte opp med disse svarte!


Gode å gå i er de også :)


Mamma "måtte bare ha" disse! Tror jeg er litt arvelig belastet jeg ;)
De rosa er kjøpt hos Sverdrup Gave og Interiør.
--------------------------------------------

Ha en fin kveld alle sanmmen!


Give awayen min går mot slutten...Har skrevet trekning 25 juni, men da er det jo Glansdag så da satser vi på trekning 26 istedet!
Skal duGlansdagen??
-spurt før og spør igjen ;)
og
Give awayen
kan 
du 
melde
deg 

HER
Klem Anette

7 kommentarer:

  1. ååÅÅåå, så fine!! De svarte har jeg faktisk aldri sett før! Nå blir du fin til lørdagen ;o) Klemmer

    SvarSlett
  2. HI:-)
    Fine wooden shoes.They are very convenient.I've always liked them.The black ones are so stylistic and the pink-very sweet:-)
    Greets-Halinka-

    SvarSlett
  3. Kjempe fine sko,både du og mammaen din har kjøpt dere:) Spennende med Glansdagen,men skal desverre ikke dit (husker ikke om jeg har svart på det her før)..Men håper du gir oss ett referat fra dagen:)
    Spennende med give away:)
    Kos deg resten av kvelden:)
    klem

    SvarSlett
  4. Ja, noen ting "MÅ" man vel bare ha... ;) Stilige sko!

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  5. Flotte sko. Skal på skojakt i morgen, før jobb.

    Klem

    SvarSlett
  6. Lekre sko!
    Skjønner godt at du bare måtte ha de;))

    KLem Line

    SvarSlett
  7. So søte sko!!! Dei rosa var no berre superskjønne da♥
    Klem Mette.

    SvarSlett