mandag 27. juni 2011

OMG for noen goody bags!!!

Ja jeg må si jeg ble skikkelig imponert over innholdet i goody bagsene vi fikk på Glansdagen!


Vi fikk en som NIB jentene hadde ordnet til oss :)
En i fra Kremmerhuset :)
Og en i fra House Of Oslo :)


!!!Tusen tusen takk!!!


Mine favoritter her var:
-Iitalla skål
-Putetrekk fra Kremmerhuset
-Fiskars saks
-Glass fra Holme Gaard


Var det ikke mye fint???

GØY MED NOE NYTT!!
Jeg måtte bare vise dere hva jeg fikk ;)

Ha en fortsatt fin dag alle sammen :)

Klem Anette

18 kommentarer:

  1. Wow..for noen goodisbags:) Sååå mye fint,heldig du er:) Ønsker deg en fin mandag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisan og takk for sist, jeg har fått landet litt nå så mange herlige inntrykk og flotte minner, FOR en dag/kveld ;) NIB jentene har virkelig gjort en FANTASTISK herlig dag/kveld for oss!! ,) Jeg gleder meg allerede til neste år jeg ;)
    Nyt sommeren nå og kos deg <3
    Sommerklem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  3. Guriland for en goodiebag!! Det er tydelig at amatør-bloggeren meg, må fortsette med interiør-blogging. Har store ønsker om å delta på Glansdagen neste år!
    Sigrid :)

    SvarSlett
  4. Oioi for noen flotte gaver... Heldige deg/dere =))) Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  5. åååå så heldig...der var det mye flott!!

    SvarSlett
  6. Wow, så mye fint du har fått, rene julaften jo!!
    Klem

    SvarSlett
  7. Takk for sist! Glansdagen var utrolig flott, og goodiebagsene... helt målløst. :)

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  8. Hei hei :)
    Ja var det ikke en fantastisk dag - jeg storkoste meg. Og på toget hjem så hadde jeg reine julaften, de lurte nok de som satt rundt meg, der jeg satt og pakket opp gaver
    Ønsker deg en flott dag
    en liten hilsen fra Anita S

    SvarSlett
  9. Ja, fy søren så heldige vi var!!! Takk for en super dag ;o) Klemmer

    SvarSlett
  10. Åååå, so mykje fint du har fått!!!!
    So snillt gjort da:)
    Dei putetrekka var berre lekre da♥
    Ha ein fin dag!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  11. ...og jeg SPYR av misunnelse!!!!!!!:D ÅÅÅH, hadde jeg lyst å være der, eller??? Ufattelig dårlig dato å legge det til;) Håper de er tidlig ute med dato til neste år!!:) DA skal jeg og!!!
    Ha en herlig uke med alle de fine tingene dine!!:)
    Stor klem:)

    SvarSlett
  12. Oi da. Fiiine alvelyskoppen og jo.. Elsker Alveserviset jeg nemlig.
    Luurer meg på om jeg må begynne å spare til neste års Glansdag!! ;)
    Anita

    SvarSlett
  13. At det går an å være så heldig som oss altså! :D :D

    SvarSlett
  14. Wow!! Så mye fint!!! :) Heldiggrisen! :)

    SvarSlett
  15. Det var helt fantastisk:):)
    Angrer såå på at jeg ikke dro inn på dagen, gikk jo glipp av masse:P Men neste år;)

    Fikk ikke møtt ostepop dama heller;) hehe.. var jo så mange der..

    Ønsker deg en super uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  16. Skjønner at man har gått glipp av noe ser jeg :) Har fått med meg at dette virkelig var en stor begivenhet for dere som deltok. Neste år vil jeg også være med :)

    SvarSlett
  17. Så mye fint dere fikk i de goodiebagsene!! Misunnelig! Håper det blir en glansdag neste år også, for da skal jeg bare være med :)
    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  18. Wow! Det må jeg si, fantastisk flotte gaver!

    Har skjønt at glansdagen var en suksse :)

    Ha en koselig kveld!

    Klem

    SvarSlett