onsdag 18. juli 2012

Hagelag

Heihei!!!
På mandag var vi i hagelag hos morsan & co, vi feiret lillebror 17 år :)
Jeg passet på å ha med kamera så jeg får vist dere noen knips i fra den fine plassen de bor på...


Storegutt ønsker velkommen til de første gjestene :)

Herlig dekket bord :) Været var med oss så vi satt ute ganske lenge før vi måtte krype inn...


En som venter veldig på å kunne forsyne seg... Lille gullet mitt!!


Flere hus på tunet :) Og mamma er så flink til å stelle og stulle ;)
Her ser vi vertinna før gjestene kommer, og sjefen i huset (pus) som tar det hele helt med ro!


En koselig liten krok!


Et kjempefint fuglebad og en kjempefin plass å sitte å kose seg med is ;)


Kjempefint hus med nydelig inngangsparti!!!




Nye potter for anledningen :)


Og blomstrer gjør det alle steder!

Vi hadde en kjempefin kveld alle i hop og nå gleder jeg meg bare til å bli bedt på grillmat hos mamma *kremt*.


Klem Anette

11 kommentarer:

  1. Ser virkelig ut til at dere hadde det kjempe koselig!

    Flotte bilder! Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jammen er du flink til å ta bilder.

    Klem Lena.

    SvarSlett
  3. Hei Storesøster!

    Må si du har blitt veldig flink til å ta bilder! :) Flink, Flink :D Fint du har fått med den peneste katta!!

    Glad i deg <3

    Klem Ellen

    SvarSlett
  4. Så utrolig FLOTT sted!!
    Og det så ut som det var mye godt og spise og, hihi:)
    Grattis med lillebrorsan din ♥

    SvarSlett
  5. Så mange nydelige bilder og koselig stemning. Supert.
    Klemz

    SvarSlett
  6. Ja hu får det til hu mora di <3 Kjempekoselig !!!!
    Du er flink til å ta bilder , og sette det sammen. Proff!!!!
    Ha en fin dag !!! Klem

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder, det så veldig idyllisk ut :-)
    håper på flere sånne varme fine dager, skal bli bra til helga sies det :-)
    ha en fin sommer videre!
    Jorunn

    SvarSlett
  8. Suuuperfine bilder og en suuuperflink fotograf. Ja vi haddet det kjempekoselig og min søster
    er sååå flink og har såå god smak - og heldige jeg som har tre stykker av dem :) klem :)

    SvarSlett
  9. Koselige bilder fra en skikkelig sommerfest ! Idyll på denne plassen!
    Og du er flink med bilder og setter de sammen så fint!
    Og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!

    SvarSlett
  10. Hei !

    Utrolig flott sted hos mamman din :o)
    Fine bilder også.

    Håper vi sees snart
    Klem Linda

    SvarSlett