fredag 13. juli 2012

Litt smått fra Fotoknudsen


Hei!
Etter neon deilige dager i Danmark er vi nå hjemme igjen :)
Vi har sammen med venner vært en tur i Sommerland Sjælland!
Jeg anbefaler alle med små barn og ta turen dit :)
Noen som har vært der??

Det er jo godt å komme hjem igjen også da... Og veldig gøy å se at så mange har meldt seg på min Give away mens jeg har vært borte :)
-------------------------

Men over til overskriften...


Jeg er så heldig at jeg av og til får noen gaver som er fra Fotoknudsen :)
Er ikke disse uglene søte???
Klyper med magnet bak :)


Jeg fikk også disse fine klypene med hver ukedag på... Kjempefine de også!! Og fine til å holde oversikten med... Jeg tenkte å henge de på nettingramme!

Tuuusen takk Eva!!
 -------
Ønsker deg som titter innom en god helg da!!

Klem Anette

3 kommentarer:

  1. Heisann!
    Danmark er helt klart et flott reisemål, bode for liten og for stor - forstår godt at dere har kosa dere der :)

    Så herlig gave du har fått fra Foto Knudsen da - de vet å premiere sine kunder!

    Nyt solstrålene som titter innom i dag og ha en flott helg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  2. Hei!

    Ja' de klypene må du jo ha på nettingramme.
    Fine.

    Klem mamma.

    SvarSlett
  3. De klypene var skikkelig fin:-) Hilsen Kristin

    SvarSlett