onsdag 4. juli 2012

Kos på verandaen

I helga var jeg på veteranmotortreff på Magnor... 
Husbonden er litt over middels interessert i alt som durer så derfor tok vi turen dit ;)
Heldigvis for meg er det marked der også.... maaaange boder med rot, skrot og skatter!!!

En ting som ble med meg hjem var denne ildfaste formen...
Min tanke var å bruke den til brett, og nå står den å pynter opp ute :)


Håper å få sittet litt ute i kveld- vi skal ha gjester så det hadde vært kos å få sitti litt i de nye utemøblene våres!
Har ikke akkurat slitt de ut i år for å si det sånn....


Ønsker deg en finfin dag!!

Klem Anette

12 kommentarer:

  1. Så fint du har det !:)

    Og kjempe fine bilder, klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det,Anette:) Nydelig du har pyntet brettet (ildfasteformen gjorde seg sååå bra som brett)
    Krysse fingre og tær for at du får fint vær hele dagen:)
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Dette var kjempe flott! Heldige deg!

    Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  4. Loppiskupp !! Det var kjempefint :o) Håpe på mange fine kvelder på terrassen. Koselig å brenne lys ute. Ha en fortsatt fin dag :o)

    SvarSlett
  5. Må si je e misunnelig på deg. Du har d så utrolig flott og fint :) Veldig innspirerende :) Klem fra meg

    SvarSlett
  6. For et herlig KUPP! :)
    Håper det har vært utesitting på deg!

    SvarSlett
  7. Så flott forma ble som brett da,luurt:)

    SvarSlett
  8. Alltid moro å gå å kikke blandt masse rart på messer, treff og bruktbutikker. Man kan virkelig finne flotte ting!
    Formen ble jo virkelig fin ute med masse fint oppi :)
    Syns jeg var heldig med kannen da den sto litt i stil til TineK tingene.

    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei!
    Hm...,den var da fin. Må nok komme en tur snart.
    Tar kvelden jeg nå.
    God natt.
    Klem mamma.

    SvarSlett
  10. Vakre bilder:)
    Ha en fortsatt fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  11. Hei Anette
    Den ildfasteformen var bare
    aldeles NYDELIG ღ Den skulle
    jeg gjerne ha hatt :))
    - en liten stund siden jeg
    var innom her til deg, så nå
    skal jeg ta meg en runde å
    titte litt nedover her hos
    deg ღ Ønsker deg en fortsatt
    fin uke, og sommer ღ Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  12. Hei hei Anette:) Lenge siden jeg har vært inne her. Fint brett de fant:)) Vi snakkes plutselig:) Klem fra Unni

    SvarSlett