torsdag 30. august 2012

Ny bestevenn...

Eller... ny og ny... Jeg har jo hatt den i hus en stund :)


Dolce Gusto!!

Veldig godt med en kopp "kaffe" når kvelden kommer. 
Skriver "kaffe" for det er jo smakskffer med kaffe sirup i som jeg drikker.


Den søte kaffeboksen fikk jeg av mamma (eller var det deg Egil ;) for en liten tid tilbake. Den sto nede i kjelleren der men har hedersplass på mitt kjøkken!
Såååå fin- tuuusen takk!!

Drømmen er jo en lite kaffestasjon... men sånn jeg har det nå har jeg ikke plass til det.
På bildene her har jeg satt det på en av de gamle kassene jeg fikk av nabodama. Men med en 2 åring i hus lar det seg ikke gjøre å ha det sånn akkurat nå...


I dag er det fri for meg og i kveld blir det helt sikkert en (eller to;) kopper kaffe på meg ;)

Håper du her en fin dag!
Her er det øspøsdag i dag- kose seg inne dag!

Drikker du kaffe?? Eller "kaffe"??

Klem Anette

11 kommentarer:

  1. Jeg klarer ikke den kaffesmaken helt jeg...
    Men noen ganger glimter jeg til med en kaffe latte... ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. mmmm.....den kaffen er kjempegod. Veldig fine kasser du har fått, gleder meg til å komme å se :o)
    Jeg har også en sånn margarinkasse.....hmmm , men nå står den ute. Skal se om jeg finner på no med den inne her :o)
    Lenge siden jeg har kommentert noe her men jeg er inne å ser :o)
    klem

    SvarSlett
  3. Koselig :)
    Jeg har og dolce gusto :D men circulo da;)
    Veldig god "kaffe" :D

    SvarSlett
  4. Hei Anette!

    Tusen takk for fin kommentar på bloggen min. No har eg kosa meg lenge og vel her inne. Skal sei du har mange fine bilete og ein inspirerande heim. Likte særleg godt alle dei lure måtane å bruke norgesglas på! Her stikk eg innom oftare!

    Ha ein fin dag og nyt kaffien!

    SvarSlett
  5. Jeg drikker "kaffe" ja, eller varm melk med kaffesmak som det og kan kalles. hihi. Er du fornøyd med Dolce Gustoen din, og hvilken av dem har du? Vurderer en selv nemlig. :D

    SvarSlett
  6. Koselig innlegg :) Her i huset går det enten i pulverkaffe eller traktekaffe. Men eg blir veldig glad når eg blir budt en kopp med "kaffe" når eg er på besøk hos dattera mi eller kusina mi:)

    ønsker deg ein fin god kveld:)

    SvarSlett
  7. Så koselig med slike kaffestasjoner:)
    Herlige kopper og mange refiller.
    Her drikkes det hverken kaffe eller "kaffe", men jeg kunne godt tenkt meg og ha en slik til gjester og kakao:)
    Kasnkje hadde vi lært oss og drikke "kaffe" vi og:)

    Ha en fin fin kveld :)

    SvarSlett
  8. Koselig kaffeinnlegg hos deg..superfine bilder!:)Klem herfra!:)

    SvarSlett
  9. Fint du får til med de kassene.
    Jeg drikker kaffe,men "kaffe" er godt.
    Ha en god natt.
    Klem.

    SvarSlett
  10. Hei ;O)
    Nydelige bilder, elsker stilen ;O)
    Og fikk veldig lyst på kaffe.......he-he. jeg har ikke sånn fin kaffemaskin, her går det i Løfbergs lilla fra sôta bror traktet på en moccamaster...MEN funker det når man liker sterk, svart kaffe, enkelt og greit ;O)
    Nyt "kaffen"
    Klem Rebecka

    SvarSlett
  11. Så fint du hadde laga det til:) Eg er glad i kaffi men drikke foreløbig det som moca masteren gir meg, men har kaffi maskin på ønskelita. Kose meg akuratt no med ein kopp kaffi, med bønner fra Spania:)

    God helg til deg og dine

    SvarSlett