torsdag 9. august 2012

Ny skjønnhet i hus

Hei!
For en liten stund siden fikk jeg to gamle kasser av en god nabo og venn :)

Disse ble brukt til å frakte jordbær i og er over 100 år gamle!!


Denne ene kassen har jeg i stua som et lite bord :)


Jeg satt den på høykant så den siden som er mot oss på bilde er et lokk...


...plass til mye skrot og rot inni ;)


Liker godt fargen og den slitte overflaten!


Liker du slike gamle kasser??


Pynten oppå blir jo byttet litt ut... Men akkurat nå ser det slik ut :)


Viser den andre kassen senere :)

Helg i morgen dere!!!

Klem Anette

12 kommentarer:

  1. Kjempeflott:-) Flott med slike kasser. Ha en fin kveld, hilsen Kristin.

    SvarSlett
  2. Så heldig du var!!
    Er kjempeglad i gamle kasser jeg :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg...
    Så flott kasse.
    Syns det er så dekorativt med kasser og kister.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  4. Så utrolig heldig du er, som får slike flotte kasser! Du er jo så flink til å pynte og få det fint!

    Ønsker deg en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  5. Herlig med slike kasser!
    Gøy å pynte med. Fikk selv en av ei venninne her om dagen.
    Skal blogge om den siden :)
    Fin helg til deg :o)

    Klem

    SvarSlett
  6. Flott kasse!! Jeg bruker masser av kasser her hjemme selv. Kan brukes til så mangt.

    Bli gjerne med på min give away. Den avsluttes 10. aug kl 21. http://prinsessevilikkeshus.blogspot.com/2012/08/konkurranse-vinn-en-personlig-almanakk.html

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  7. Så heldig du er.
    Kjempefin kasse.
    Klem fra jeanette

    SvarSlett
  8. Så flott kasse, og så morsomt å få slike fine ting!

    Ja, jeg liker alt som er gammelt og preget av tidens tand. Og det å kunne bruke ting til annet enn det var ment som.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  9. Ja, det ble veldig fint.
    Det var litt av et kupp.
    Klem mamsen.

    SvarSlett
  10. Kule kasse!! :-) Ha en finfin dag!! :-)

    SvarSlett
  11. Så fine kasser du har fått!!
    Veldig heldig, som har så snill nabo!
    Ønsker deg en fin fin helg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  12. Så fin den var:)
    Herlig med slike gamle skatter ♥
    Fint pyntet og:)

    SvarSlett