søndag 12. august 2012

Nytt fra Lea

Hei!

Da var helga snart over... En koselig helg for min del :)
I går var vi på bryllupsfest hos min kusine...hun giftet seg i vinter og hadde festen i går :)

Da måtte jo jeg ut å handle meg litt nytt ;)

Jeg tok da turen til Låven, en koselig butikk på Aurskog :)

Med meg hjem ble litt klær fra by Ti MO
og 
dette armbåndet :) 


Lenge hatt lyst på et sånt... er jo så mange fine :)

Er du et smykkemenneske??


Jeg går en uke med masse fri i møte- og det skal bli deilig!!

Krysse fingrene for masse SOL!!

Takk for at DU tittet innom... Legg gjerne igjen et lite spor så kan jeg besøke deg også!!


Klem Anette





6 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Så flott armbånd du har fått deg! Ja, jeg er så absolutt et smykkemenneske - har problemer med å gå forbi der man får kjøpt slike ting ;)

    En deilig helg tikker mot slutten - god ny uke til deg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  2. Nydelig armbånd :)
    Alltid kjekt å henge på litt stæsj som armbånd og smykker :)
    Smykkemenneske jeg...Ja kanskje litt :)))

    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Fint. Deilig med fri da.
    Kos deg.
    Klem.

    SvarSlett
  4. KJempefint armbånd:)
    Og denne Låven skulle jeg gjerne vært på...
    Har et gavekort der, men de har jo ikke nettbutikk - enda:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  5. jeg elsker stæsj og har flere skuffer fulle....dette var knallfint! (ønsker meg)

    kos deg med masse fri!

    klem tone

    SvarSlett
  6. KJempefint var det. Jeg er ikke noe smykkeperson. Ikke flink med tilbehør. Men kan glimte til i mellom

    SvarSlett