fredag 10. desember 2010

10 Desember- julestjerner

Hei!
Jeg får vel gjøre som mange andre bloggdamer vise fram julestjernene mine.


På kjøkkenet henger denne "standard" julestjerna. Jeg synes den er koselig...er jo sånn jeg har vokst opp med!

-----------------------------------------------♥


Med blitz


-----------------------------------------------


Uten bliz


Disse sølv stjernene har jeg i stua.
-----------------------------------------------
DAGENS NISSE:
(dette var et utrolig dårlig bilde)...Denne søtnosen er en av mange jeg har i denne størrelsen av Hasle nisser. De er så søte!


Da er helga i full gang her i huset... I morgen blir det å jule opp huset litt mer, og på søndag blir det "harrytur"!

God helg!

Juleklem Anette




6 kommentarer:

  1. Så fint det er i vinduene dine. Kos å se at noen har de "gamle" stjernene ennå.. Vår slik kvelda her om dagen..
    Ha en fin helg.
    Hilsen mine sømmer og sønner

    SvarSlett
  2. Hei hei,
    Så flotte stjerner :)
    Og morro med dagens nisse!

    Ha en skjønn helg og god harry-tur :)

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Kjempefine stjerner :-)
    Vi hadde akkurat samme da jeg var liten...var vel også de eneste som var å få tak i, i den tida, hehe..Men like fine idag!
    Nissen er kjempesøt, elsker nisser! Må få frem min..har en STOR en som fungerer som julepakkepasser ;-)

    Ha en flott lørdag og klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei:) Tusen takk, gratulerer til deg å;-) fin blogg du har, koselig julepyntet:)
    Kari-Anne :)

    SvarSlett
  5. Jeg elsker de gamle stjernene, for akkurat som du sier, det er jo de vi har vokst opp med. Min mor tenkte for noen år siden å bytte ut sin gamle stjerne med en ny. Da var jeg kjapp med å si "Ja, men da vil jeg ha den gamle, for det er jo den som er JULESTJERNEN!" (jeg vokste opp med den, så...).
    Jeg fikk den ikke, for det fikk min mor til å tenke seg om også, så den "ekte" julestjernen skinner ennå i vinduet hos mamma. :)

    Takk for hyggelig kompliment, men jeg lover at kaos- navnet er berettiget. Det er jo ikke alt man blogger vet du. ;) Nå har jeg hatt syke unger hjemme noen dager, og det er så absolutt grunn til at det har vært få innlegg fra meg i den tiden. Huset står på hodet! Hehe

    Men nå er de heldigvis friske igjen, så det er håp om å få ting på stell igjen også. Takk og pris! ;)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fint! Du har det jo bare så koselig i jula! Hahaha..Ja, det er riktig. Gamle nissefar er bra lik gamlelærern'n :o) Tihi. God helg, kjære deg! KLemmer

    SvarSlett