lørdag 4. desember 2010

4 Desember- jentejulebord hos meg

 I dag har det igrunn gått unna her i huset. Jeg skal ha julebord og servere tapas :)






Jentene som kommer fortjener en liten pakke ;)


DAGENS NISSE:
Denne lekkerbisken som har fått plass i sofakroken er en Isoldenisse som min kjære mamma har laget til meg for en del år tilbake. Det er vel en av de nissene jeg er absolutt mest glad i...


Jeg hadde vel egentlig ikke tid til å gå inn her i dag, men må må jo prioritere det som er viktig ;)

Ha en fin lørdagskveld alle sammen!!

Juleklem Anette


5 kommentarer:

  1. Så koselig det er å komme til deg på julebord da:)
    mange koselige nisser du viser frem:)
    Ha en fin lørdagskveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig dekket bord og tapas - nam :)

    Så kos med pakke til gjestene :)

    Regner med at dere koser dere og nyter kvelden!
    ♥ NYT ♥

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Nydelig dekket bord. Og så koselig å gi de som kommer på besøk en liten gave.
    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for en aldeles NYDELIG kveld!!!! Koste meg virkelig :o) DEt har vært en tøff dag i dag, men så absolutt verdt det :o) Go'klemmer til go'gutta! Godt har er bedre! Klemmer, BBV

    SvarSlett
  5. Tusen takk for igår!!! Det var kjempe:) Super mat og meget god stemning:):) Gleder meg til neste gang;)
    Klem

    SvarSlett