torsdag 2. desember 2010

2 Desember- Dra skauen inn i stua

Heisann!
I går kveld var tok jeg og storegutt med oss lommelykt ut for å hente litt kvist. Var ikke lange turen for det var 22 kalde...Brr...



Jeg pyntet kvisten med Arne & Carlos kuler som jeg kjøpte på julemessa et par helger tilbake. Så fine de kulene 



DAGENS NISSE:
Dette er en gammel nisse jeg har fått av mamma. Jeg tror hun angrer litt på det nå ;)


Her i huset har det dukket opp vannkopper! Men storegutt er heldigvis i god form :)
I kveld skal jeg ut å ta stoooor handel, for på lørdag skal jeg ha jentejulebord her hjemme!

Ønsker alle en god kveld! 


Juleklem Anette


4 kommentarer:

  1. Kjempefint....ble veldig fint med de julekulene.
    Du er flink til å få det til du ;o)

    SvarSlett
  2. Så fine kuler.
    Kose deg med jentejulebord. SÅnt er alltid koselig.

    Anita

    SvarSlett
  3. Gillade verkligen de stickade julkulorna, riktigt lantliga... Ha så kul på julbordet och ha en fin helg! Kram Pia

    SvarSlett
  4. Oj, oj, spreke julekuler! Så stili` med gran i norgesglass! :o) Skikkelig tøff nisse til slutt der, kan nesten høre han gape julesanger! :o)

    Synd med vannkopper, men da er dere ihvertfall ferdig med det! God bedring!

    Ønsker deg og dine en god helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett