onsdag 8. desember 2010

8 Desember- nesa så vidt utenfor døra

Hei!
Det blir mye innetid nå om dagen...Altfor kaldt til å være ute med mine to små..
Jeg stakk nesa ut døra i dag når jeg tok bilder og da tenkte jeg det var best å være inne selv om det var pent ute. Sola har ikke vært her i dag en veldig pent allikevel :)






DAGENS NISSE:
Denne kjøpte jeg på Nille for kanskje 10 år siden. Jeg har blitt glad i denne karen og han henger ute og ønsker GOD JUL hvert år.


Sånn så han ut i dag stakkar... Kald og forfrossen i 19 kalde!

Nå bær det strax av sted på "juleverksted" sammen med noen veeeldig bra jenter!
Gleder meg :)

Ha en finfin kveld!

Klem Anette

9 kommentarer:

  1. Nydelig nisse som ønsker gjestene God Jul :-)
    Må vel se å få pyntet litt jeg også...Tror aldri jeg har hatt så lite julestemning før..gubben også...

    Vel, ha en flott kveld videre og klem fra meg :-))

    SvarSlett
  2. Nydelige vinterbilder! Stakar... Nissen ser ut som han holder ut, men syns veldig synd om seg selv. :o)

    Ha en fin kveld!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. For noen nydelige vinterbilder. Skikkelig vinterwonderland!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Fint er det ja....med litt for kaldt da:) Tror nissen liker det...
    koselig med juleverksted da!
    klem

    SvarSlett
  5. Så fine bilder! Har storkost meg :o) MEn er ganske mett kan man si :o) Klemmer

    SvarSlett
  6. Skjønne utebilder, det er bare så vakkert ute nå :)

    Kos velkomstnisse!

    Håper juleverkstedet ble bra..

    Klem

    SvarSlett
  7. Vackra vinterbilder, men stackars goa tomten, tror du inte han fryser. Du får gå ut med lite värmande glögg.
    Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvarSlett
  8. Hei Anette!
    Kaldt ja, men duuuu så nydelig!!! Nissen ble jo ekstra flott med litt frost i kantene, og han kommer jo fra Nordpolen og er vant med kulden, så ikke bekymre deg for om han fryser...;o)

    Tenker du hadde det koselig på juleverkstedet i går - gøy å treffes, og være litt kreativ!!!

    Snart er det jommen helg igjen også. For meg blir dette en "megaslitsom" helg - julebord på jobben på fredag, og vennejulebord på lørdag. Tenker jeg skal bli passe "vaskefille" på søndag gitt...;o)

    Nyt dagen videre!

    Klemmers fra meg

    SvarSlett
  9. For et flott vintervær! Her på Sunnmøre snør det også, men er dessverre (ja, jeg mener det faktisk) ikke kaldt.... Vi ønsker kanskje ikke så kaldt som hos dere, men 2 grader er for varmt med denne ellers flotte vinteren! Håper du har en finfin dag! :)

    SvarSlett