fredag 27. august 2010

Hollands krukker

Hei!
 I kveld har jeg hatt koselig besøk av min tante M og min lillebror A. Samboeren min er borte, han har sykla Birken i dag. Så da må jo jeg passe på så jeg ikke blir aleine ;) Tante M hadde med noe fint til meg som jeg skal blogge om seinere :) Prosjekt!!


Har lyst å vise dere Hollandskrukkene mine i dag! Jeg er veldig glad i gamle ting, og Hollandske krukker er en stor favoritt :) 




Skap på kjøkkenet

Håper jeg slipper å rydde bort disse, har en liten tass (7 mnd) som elsker å "rive" litt i de nå om dagen.


Mange har Hollandske krukker ute, men jeg tør ikke det. Er så redd jeg skal glemme å ta de inn før det blir frost!

Noen ganger bruker jeg de som potteskjulere, men de står som oftest bare fremme til pynt.

To av disse er kjøpt mens de andre er arvet fra familie, selvfølgelig ekstra stas med de.

HA EN FORTSATT GOD HELG!
-Takk for at du tittet innom-

Klem Anette


2 kommentarer:

  1. sånn hadde mamma på kjøkkenet når jeg var lita! Hun brukte den til å oppbevare kjøkkenredskaper i... også gjorde hun som du sa.. tok den ut og brukte som blomsterpotte-og glemte ta den inn igjen, og vips-så ble den ødelagt!

    takk for koselig kommentar inne hos meg:)
    nå skal jeg kike litt mer hos deg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Hei Anette ☺

    Takk for koselig kommentar inne hos meg... ♥
    Ja de krukkene er flotte... Mamma har mange sånne, å jeg har vært så heldig å få to stk... ☺

    *God Helg*

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett