lørdag 14. august 2010

Småting fra mormor

I går da jeg var hos mormor fikk jeg med meg noen småting hjem. Mormor har alltid ett eller annet hun lurer på om jeg vil ha når jeg er innom (jeg og alle andre). Det er vel ofte sånn med den eldre generasjonen :) Jeg fikk med meg en haug med gamle sandkakeformer og noen fine glass som det hadde vært kryddersild på.



Jeg synes begge delene var kjempefint å få!!





Eldstemann har dilla på M&m`s om dagen og blei veldig glad når han så jeg hadde satt ferm de. Så nå er formene tomme å han sover fornøyd :) Han blei litt halvsnurt på mamma`n sin i sta da jeg kalte han for lille venn. Da så han morsk på meg å sa: "mamma jeg er store venn". Han er jo tross alt to år ti måneder og storebror ;) Mange fine "gullkorn" som kommer i disse dager!!


God natt og fortsatt god helg!



Klem Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar