onsdag 18. august 2010

Rotedag??

En tanke slo meg her om dagen...

Hvorfor må jeg bruke så mye tid på å rydde når jeg aldri bruker tid på å rote???

-vil tro det er fler enn meg som har det sånn. Nå som jeg har to små i hus er det aldri strøkent her lenger. Må vel bare finne seg i det i en periode av livet.
Har fortsatt pjusk lillegutt her, men har fått rydda litt innimellom kosingen.  


I går var jeg en tur innom ICA for å kjøpe et par småting. Også så jeg de hadde grønne planter der :) Og billig var de også... 
39 kr stk inkl. potta.
De var jo ikke akkurat de fineste jeg har sett men til den prisen synes jeg de var fine. Så er det ikke krise om de dør heller ;)



Er ikke så mye som skal til ;)
Jeg synes det er koselig med grønne planter, men er ikke det som blir høyest prioritert inne på sommeren.

Dagen i dag ble avsluttet sammen med gode venninner og god mat! Et  par timer uten barn på armen var ganske behagelig ;)

Håper på friske barn i morgen!!

God natt!!

Klem Anette

1 kommentar:

  1. For et kupp vi jeg si da! Bare potta hadde igrunn vært billig, hehe! Du har en fin kasse i innlegget under her, likte godt måten du har pyntet den opp på! Kan jeg spørre deg hvordan du har festet den på veggen?

    SvarSlett