tirsdag 24. august 2010

Øs pøs, men ferie i vente!



Sånn så det ut der jeg har vært i dag... Planen var å kose seg i utendørs boblebad, fiske litt krabber med store- lillegutt og få litt sol. Men sånn blei det altså ikke.... 

Så da er jeg glad jeg har dette liggende:

Jeg har nemlig tenkt meg på tur snart :) Jeg, gutta mine, min lillesøster og vår kusine! Vi gleder oss alle masse. Samboeren min får være hjemme å jobbe og passe hus ;)

Turen går til KRETA- RETHYMNON!
Rethymnon er Kretas tredje største by med ca. 30.000 innbyggere.
Varierende vanndybde, langgrunnt nærmest sentrum. En kilometerlang grusstrand nesten midt i byen og en 8 km lang sandstrand. 
Stort utvalg, både tavernaer med tradisjonelle greske retter og restauranter med internasjonalt kjøkken. Mange puber, musikkbarer og store diskotek. Mange av restaurantene/utestedene ligger i gamlebyen. og grusstrand som strekker seg østover langs strandpromenaden.




Rethymnon
Tekst og foto fra Ving.no

Jeg har vært her mange ganger før så jeg veit hva jeg reiser til.
Teller dager! Jeg håper på noen soldager før jeg drar så jeg får friska opp brunfargen litt før jeg drar.

God natt!

Klem Anette



6 kommentarer:

  1. Hei sveis, og takk for sist ;o) Så kjedelig med det stusselige været da, men godt å se du har kommet deg vel frem. Gikk det greit? Håper du har kakao og krem på lur, da kan du jo få det riktig så koselig alikevel ;o) Du har jo noe deilig å se frem til og :o) Kos dere, og hils gutta! Klemmer ...P.S Du har jo blitt en super blogger, flinkejenta!

    SvarSlett
  2. Du har så fin blogg :) Glad vi fant deg :) Koselig hvis du tar en tur inn til oss også:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. TV2 ja! :)

    Lucky you! :) Så deilig med noe godt i vente.. Tenker det blir deilig og en flott tur for dere alle!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei hei ! :)

    Dette hørtes veldig fristende ut. :) Er jo så nydelig på Kreta. ♥ Ikke rart at du gleder deg.

    Tusen takk for koselige ord inne hos meg. ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ heldig gris:) takk for hyggelig kommentar hos meg:) klem

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake! :)

    Så deilig å ha en slik tur i vente nå. :) Kreta er fantastisk! Ja, hele Hellas egentlig. Håper likevel det blir noen dager til med mulighet for utebad og krabbefiske før høsten slår inn for fullt.

    Klem

    SvarSlett