søndag 29. august 2010

Ryddedag og "ny" kommode

I dag har jeg vært flink! Jeg bestemte meg for å rydde i klesskap og kaste med "hard hånd". Alltid når jeg rydder i klær tenker jeg "denna var fin, hvorfor bruker jeg aldri den??" - så putter jeg den tilbake og fortsetter å aldri bruke den. Men i dag klarte  jeg det. Så nå er skapene nesten tomme og jeg har en god unnskyldning til å handle meg noe nytt ;) 


På soverommet har vi en kommode som min "reservebestefar" laget til meg. Jeg har hatt den i mange år men nå har den fått ny look :) Den var lakkert furu, men nå er den hvit. Vi har en del lakkert furu i huset og jeg hater det! Sakte men sikkert skal jeg sørge for at alt blir borte... 


Blei den ikke fin???

Måtte jo pynte litt på den også :)

Syrin bildet har flyttet inn nå... det har stått ute i kassa mi i sommer.


I denne esken ligger bunadlua mi (som jeg aldri bruker). Kjøpte den tidlig i sommer og synes den er så fin!

Nå har roen senket seg her i huset, barna sover og far sitter forann tv`n så nå skal jeg kose meg i blogglandia :)

Klem Anette   


12 kommentarer:

  1. Å så nydelig den esken!!Ser etter en slik for å ha fjernkontrollene i..Kan jeg spørre hvor du ahr kjøpt den? Ha en super uke! Mvh Marianne:-)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar hos meg!
    Komoden ble kjempefin og eska di er bare lekker!
    Ha ei super uke! : )

    SvarSlett
  3. Kommoden ble kjempefin, Anette! Flott ble det oppå også :o) Vet du hva jeg har tenkt på i hele dag? Sånne balsamico valnøtter *tihi* Go uke, -ses i morgen, dog ikke til trening! Klemmer

    SvarSlett
  4. Heisann og takk for hilsen hos meg :o)
    Kommoden ble kjempefin og med koselig pynt!!!
    fin blogg du har og nå vil jeg kikke litt mer her hos deg :o)

    ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett
  5. Kommoden ble kjempefin! =) Kan tenke meg den er kosligere nå enn i lakkert furu ja! =)

    Og du har pyntet så fint oppå, syrinbildet og esken var virkelig flotte. Og resten der, såå søtt! =)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  6. Komoden ble kjempe fin!
    Koselig å ha noe som ingen andre har og som har en historie.
    Klem Igi

    SvarSlett
  7. Å så synd for meg, jeg får lete videre, ha en finfin uke videre, klem

    SvarSlett
  8. Hei:)
    Så fin som kommoden ble! Litt maling hjelper alltid!
    Nydelig eske også:)

    Ha en flott uke
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  9. Kommoden ble kjempefin. Utrolig hva litt hvitmaling kan gjøre. Jeg har også hatt en runde med malekosten her hjemme. Alt som var furu er nå hvitt, hvitt og atter hvitt ;-)

    Esken med bunadslua var også veldig fin ;-)

    Hilsen fra
    HG

    SvarSlett
  10. Heihei:)
    Så koselig at du stakk innom bloggen min,takk for det:)
    Litt sein med å svare jeg da..men bokstavene er kjøpt hos Panduro,og malt med hobbymaling!
    Koselig blogg du har forresten!Maling kan gjøre alt med møbler:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  11. Hei. Takk for koselig kommentar på min blogg :) Flott bad du har og nydeliggggggge kjøkken gardiner. Bra at det ikke bare er jeg som er nye i denne verden :) Klem Marit

    SvarSlett
  12. Her var det mykje fine ting! :) takk for kommentar. Eg sitt her med iPaden og trykker, så eg sletta like så godt heile kommentaren din når eg skulle inn og besøka deg, hehe.... Treng visst litt øving! :O

    ønske deg ein god mandag ♥

    SvarSlett