torsdag 11. august 2011

Bloggen min 1 år i dag = Mini give away!!

Hurra for bloggen min!!!
-1 ÅR-
Karmensin pelargonia.


Ja nå har jeg blogget i ett år allerede! 
Det har gått så utrolig fort...
Husker for et år siden drev jeg og sneik rundt og tok bilder, og la inn innlegg uten at noen kjente visste om det...
*fnis*

Men det er ikke helt sånn lenger... Nå er det oppe og ute og jeg 
STORKOSER meg med blogging!!

Jeg har også innført et nytt ord i blant familie og venner: Bloggbart ;)

Jeg vil takke alle dere skjønninger som er inne å leser bloggen min, dere som følger og dere som kommenterer!
Tusen tusen tusen takk!!!
Dere gjør blogging moro!!!
Og takk til deg Nils Jørgen som er en flittig leser men som ikke helt vil innrømme det ;)
----------------------
Jeg tenkte å feire det hele med en mini give away!
Premien veit jeg ikke hva blir ennå... Kanskje jeg går inn å titter på bloggen din (om vinneren har blogg da) og finner på noe jeg tror vil passe :)

Skriv en kommentar under her og du er 
med 
i trekningen!!!
-------------
Nå er det ut i sola og opp i trærne!!
Klem Anette

44 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med 1-årsdagen! Moro:-)Alltid like koselig å titte innom hos deg. Jeg blir gjerne med på din feiring, spennende.

    Ha en fortsatt fin onsdag!

    SvarSlett
  2. Hei.. Takk for tipset))) Gratulerer så mye med dagen, jeg vil gjerne være med på trekningen selv om du ikke kan få noen tips på blogg hos meg))
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 1årsdagen.
    Jeg er blitt en ivrig følger hos deg.
    Ikke minst finner jeg masse inspirasjon hos deg.
    Du får finne frem litt kake i kveld og feire litt det fortjener du:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med ett år som blogger, du har en kjempekoselig blogg:)) Klemklem

    SvarSlett
  5. Ja men stort grattis på ett årsdagen!! Visst är det kul att blogga, det ger så otroligt mycket.
    Klart jag gärna vill vara med och fira dig!
    Kram Pia

    SvarSlett
  6. Hurra og gratulerer med en fin blogg! Jeg r med på feiringen og krysser fingrene!:)

    SvarSlett
  7. Gratulere med 1 års-dag som blogger:)))
    Du gir meg masse inspirasjon med bloggen din:)
    Titter innom deg ofte, alltid like koslig:)
    Ha en fin-fin dag:))
    *Klem*

    SvarSlett
  8. Jippiii Yej;)
    Gratulerer med 1 år!
    Syns du fortjener og kjøpe deg en kakebit i dag da, hihi;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse, enig med deg blogging er kjempe stas:-)
    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  10. Gratulerer med bloggbursdag :-D
    Jeg blir gjerne med å feirer deg jeg!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med bloggbursdag:)Ikke lenge siden jeg fant den fine bloggen din,men veldig glad jeg kom innom:)Blir veldig gjerne med på feiringen:)

    Kos deg i solen!

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 1-årsdagen! Jeg vil gjerne være med i trekningen din.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  13. Hei:)
    Gratulerer med 1 års dagen til bloggen din:) Håper det blir mange mange flere bursdager,er jo så koselig her inne hos deg:)
    Ønsker deg en fantastisk fin dag:) Og håper du koser deg med noe godt,for å feire:)
    Klem

    SvarSlett
  14. Gratulerer med ett år i blogglandia! Må nok innrømme at det ikkje er så mange eg kjenner som veit om min blogg, men det er fordi eg ønsker det...så kan heller andre få ta del i det eg vil dela :)
    Eg vil gjerne vera med på mini give away hjå deg!
    Ha ein fin bloggedag vidare! *klem*

    SvarSlett
  15. Gratulerer så masse med 1-års dagen!
    Koselig blogg du har:-) Vil gjerne være med på trekkningen hos deg.
    Ha en fin dag!
    klem i fra Line

    SvarSlett
  16. tillykke, tillykke, meget spændende:)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 1 år! Give away er eg med på ;)

    SvarSlett
  18. Herlig Anette. En koselig blogg har du også.Jeg blir gjerne med på gratulasjonene på ettårsdagen og tar et lodd i din Give Away.
    Klemmer til ettåringen

    SvarSlett
  19. Juhuuu :D Gratulerer kjære søster :)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med 1års-jubileum på bloggen:) Hyggelig at du vil dele feiringen med oss og ha en liten give away, det er jo lltid like stas:)

    Hurra:)

    SvarSlett
  21. hei,gratulerer med 1-årsdag!Koselig blogg du har,er ofte innom hos deg!Spennende med give away!

    SvarSlett
  22. Moro med bloggbursdag, håper jeg også klarer å holde koken i 1 år. Gratulerer:)

    SvarSlett
  23. Hei Anette !

    Gratulerer med 1 års dagen :-) Gleder meg til å følge bloggen din det neste året også :-)

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye med 1-årsdagen for bloggen :)
    Blogging er virkelig en givende ting å drive med - og det er helt utrolig hvor mye mer man legger merke til i hverdagen - kjenner meg igjen i det at veldig mye faktisk er bloggbart og/eller bare MÅ blogges ;) Klem

    SvarSlett
  25. Gratulerer med 1 års jubileum :)

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye med 1 års bloggen og gledene den har tilført hverdagen din :-) Klem

    SvarSlett
  27. He-he....det var det det var ja :o)
    GRATULERER!!! Er som regel innom her hver dag, men ikke så flink til å kommentere....
    Ha en fin kveld..klem

    SvarSlett
  28. Heisann=)
    Gratulerer så masse med 1-årsdag som blogger:D Har du spist kake i dag? ;)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  29. Gratulerer med 1 års dag:) Håper du holder på leeeenge enda! Liker bloggen din veldig godt:) Jeg blir gjerne med på give awayen din! Stor klem

    SvarSlett
  30. Gratulerer - endelig en kommentar fra meg selv om jeg stadig er innom og titter - du er kjempeflink!klem fra tante T

    SvarSlett
  31. Nå er du vel imponert - fikk det jo til - nå er jeg STOLT!!! tante T

    SvarSlett
  32. Hipp hipp hurra for 1 år med blogging:) Herlig blogg også:)
    Klem Janne

    SvarSlett
  33. Gratulere med 1 årsdagen.. Morsomt å følge bloggen din....
    Har selv en give away pt. hvis du er interessert..
    Ha en flott kveld.
    Mari Johanne

    SvarSlett
  34. Hei :)
    Gratulerer med dagen. Morro å følge bloggen din. Liker ting som er bloggbart. Hehee
    Klem fra mamma :)

    SvarSlett
  35. Hurra hurra, gratulerer med 1 års dagen!
    Blir koselig å følge deg videre også!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  36. Gratulerer med 1 årsdagen!! Tror nesten jeg har fulgt deg nesten fra dag en jeg da. Begynte jo å følge blogger for ca et år siden og din var en av de første tror jeg jaggu!! Og jeg gir meg ikke nå! ;)

    SvarSlett
  37. Gratulere med 1 årsdagen.

    Er masse innom å titter hos deg. Er så koselig att du poster innlegg så ofte.

    Er nok ikke så flink alltid å legge spor etter meg, men regner med tiden strekker mer til nå utover høsten når hverdagen begynner å komme i gang.

    Ønsker deg en fin snart fredag.

    SvarSlett
  38. Gratulere med et år som blogger! Jeg har nettopp oppdaget deg, men er fra nå av fast følger;)

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  39. Gratulere med et års blogging:) Det er alltid trivsel å komme innom bloggen din. Ønsker deg lykke til videre i bloggverdenen:)

    SvarSlett
  40. Gratulere med 1års blogging.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  41. Hipp hurra! Gratulerer så mye med overstått 1 år til bloggen! Blir spennende å følge deg videre igjennom det neste året også :)

    Han rn fantastisk helg!
    Klem

    SvarSlett
  42. Hei på deg :)
    Gratulerer så mye med overstått blogg bursdag :)
    Syns du har en veldig fin blogg med mange koselige innlegg og masse fine bilder :)
    Vil også gjerne være med på trekningen din :)

    Ønsker deg ei kjempefin helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  43. Gratulerer med 1 års bloggedag! Jeg liker å følge bloggen din og koser meg med den. Jeg blir gjerne med på din mini-giveaway... Ha en fortsatt fin helg! Klem fra Rosen

    SvarSlett
  44. Grattis med 1 årsbloggedagen! hurra!

    SvarSlett