tirsdag 9. august 2011

Litt nytt på soverommet...

Hei!
Ja nå har jeg endelig fått meg hylle over sengen :)


Jeg hadde egentlig kjøpt en annen men den havnet i stua...


I dag har jeg vasket soverommet og skiftet på sengene!


Kjøpte herlige betongbokstaver på Kremmerhuset i går :)


"Lengst varer livet om du nyter hvert sekund"


Dette herlige speilet kjøpte jeg for en tid tilbake hos Engleboden. En herlig liten butikk som er verdt et besøk :)


Fortsatt like fornøyd med loppestolen min :)


Lillegutt sover fortsatt inne hos oss- men nå synger det på siste verset...


Favorittbamsene hans 


Nå skal jeg strax hoppe i seng... beste som er å legge seg i reint sengetøy!!!

God natt!

Klem Anette

12 kommentarer:

  1. Så fiiint det ble Anette!!!

    SvarSlett
  2. Det er så koselig med sånne hyller på veggen, så kan en pynte alt etter som en har lyst. Kjempe fint!
    Likte forresten veldig godt sengeteppet du har på senga :)

    SvarSlett
  3. Så fint du har det på soverommet :-)
    Å legge seg i rent sengetøy er utrolig deilig, så i natt får du nok sove ekstra godt! Sweet dreams!

    Klem Rita

    SvarSlett
  4. Så koselig dere har det på soverommet ♥ Hyllen og hyllepynten var kjempefiiine;)

    Deilig med nyvasket soverom og nyvasket sengetøy, nå tipper jeg du sover gooodt i natt ja;))

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei! Så fint dere har det! Kjempe fin hylle, og jeg likte den gamle stolen din kjempe godt!
    ha en fin dag!
    klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  6. å koselig dere har det på soverommet:) Det ble kjempe fint med den hyllen,og så koelig du har pyntet den:) Sengeteppe deres var helt nydelig og den amle stolen og.
    Deilig å sove i nyvasket senetøy:)
    Ønsker deg en herlig onsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Hallo!

    Koselig ble det. Morro med noe nytt.

    Klem mamma.

    SvarSlett
  8. Så fint! Det gjorde seg virkelig..

    Helt enig med deg, det er så herlig å legge seg i rent sengetøy!

    Klem Siri

    SvarSlett
  9. adorei,amo o branco,tudo lindo e muito aconchegante,bjkas...

    SvarSlett
  10. Dejlige billeder fra dit soverum, vores børn lå inde hos os til de var 5 (sagde jeg virkelig det højt??). Hylden ser godt ud over sengen!

    Klem Helle

    SvarSlett
  11. Hei, hei.

    SÅ utrolig krativ og flink du er!!! Kjempesmart med zalo på oljeflaske og ikke minst de herlige norgesglassene ;O)
    Så må jeg jo si tusen takk for koselige ord om Engleboden da!!!
    Ha en fortsatt fin uke ;O)
    Klem Rebecka

    SvarSlett
  12. Lekkert! Herlig lyst og deilig. :)

    Smarte og lekre løsninger i innlegget over også. Du har virkelig sansen for detaljer. :)

    SvarSlett