søndag 7. august 2011

Cupcakes og limonade!


Hei!
Ja i går kosa vi oss ute på terrassen... Hadde litt besøk og besøket fikk servert cupcakes og limonade!






 Jeg har vel for første gang laget cupcakes... Det jeg har laget tidligere har vært muffins ;)
Jeg fant oppskriften på bloggen Mine gleder.
Det er vel noe av de beste jeg har smakt så jeg anbefaler å prøve de! 


Oppskriften finner du her.

Jeg brukte en annen topping enn det som står i oppskriften, men jeg har prøvd den før og den er også veldig god. Jeg er så glad i gulrotkake så jeg brukte den toppingen denne gangen :)


Kan også anbefale denne limonaden!
-SUPERGOD-






------------------
Nå er det vel snart så husbonden kommer hjem fra kanotur og han sa han skulle kjøpe kinamat i kveld :D
Godt å slippe å lage mat innimellom også!

Klem Anette

10 kommentarer:

  1. Åhh, så mye fine bilder du har tatt. Dette ser virkelig både gjennomtenkt og godt ut. Jeg prøvde og cupcakes i sommer og det er litt artig å lage noe meir utav muffins. Skal fortsette å prøve meg frem litt.
    Ha en fortsatt fin søndag!
    Pernilla

    SvarSlett
  2. Å så deilig det så ut! Hvor for du kjøpt den lemonaden? Jeg har lett etter den mange steder, men ikke funnet den.

    Søndagsklem

    SvarSlett
  3. Hei! Håper ikke det er siste gangen du lager cupcakes....Noe av det deiligste jeg har smakt.Kosa meg i helga.

    Klem mamma.

    SvarSlett
  4. Herlig bilder:) Gjennomført med fargen på topping og lemonaden:)
    Kos deg med kinamat i kveld,og tipper det blir kos å få hjem mannen<3
    klem

    SvarSlett
  5. Flotte bilder;)
    Cupcakesene så kjempegoode ut, og så fin farge ♥
    Lemonade er knallgodt, denne grønne har jeg ikke sett før, stilig;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder.. og takk for oppskrift.. Det skal prøves :-D

    Jørn

    SvarSlett
  7. Hei !

    Flinka !!!!! Det så kjempedigg ut :-)

    Limonade med grønne epler....nam nam

    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Den limonaden er knallgod! Og de cupcakesene så veldig gode ut! Det er neste så jeg må prøve å lage de. Jeg har også "bare" laget muffins før...

    Ha ei fin uke!

    Klem Ninni

    SvarSlett
  9. Ser kjempegode ut de muffinsene :) Kanskje jeg må prøve meg på denne oppskriften, her er jo dekket klart til muffins men ingen muffins... :P
    Kom forresten ikke noen mail med adressen din... Kan du prøve på nytt? :)
    Ha en flott uke :) Klem fra Monica

    SvarSlett
  10. Limonade og cupcakes høres ut som en brukbar kombinasjon!! Ja takk til begge deler.

    SvarSlett