onsdag 10. august 2011

Såpe som interiør

Hei på deg!

I dag har det vært skikkelig møkkavær her jeg bor... Men litt deilig er det også, så har huset fått seg en shinings...


Prøver å få nødvendige og ikke veldig pene ting til å se litt bedre ut...


Zalo på oljeflaske- ikke bare er det penere men jeg bruker også mye mindre :)


Og selvfølgelig Norgesglass- både til oppvaskbørsten og til oppvaskmaskintabletter.


Og ja... Jeg har også falt for fristelsen og kjøpt meg Durance... Den er jo dyr men absolutt verdt pengene! Husvask er mye mer koselig med den ;)


Har du noen lignende ideer???
Små ting som gleder!
-----------------

Nå er det slafing som står på timeplanen resten av kvelden...

Klem Anette

15 kommentarer:

  1. Så fint. Takk for tipset. Du er ett skikkelig husmorevne du skjønner jeg;)
    KLem Anki

    SvarSlett
  2. God kveld. Ble fint.
    Gleder meg til å prøve Durance.

    Klem mamma.

    SvarSlett
  3. God kveld;)
    Kjempekoselig og gjøre disse hverdagsnødvendighetene litt finere ♥
    Her er det og Norgesglass og sink som gjelder for oppbevaring av div på kjøkkenet;)
    Og siden vi har vaskemaskinen på kjøkkenet (!!!) så har ejg litt ymse dill og dall til vaske- og skyllemiddel og;)

    Durance må til, i små doser, det holder leeeenge, og dermed er det ikke såååå mye dyrere;)

    Ha en fin kveld!

    Klem line

    SvarSlett
  4. Stilige og lure tips ! Likte godt den med Zaloen ! Her har været heller ikkje vore på topp, men husvasken lot seg vente. I morgon blir det iallefall vindusvask på stuevindua, uansett vær. Mulig det har vore fint vær, at det berre var vindua mine som var så grå :)

    klem frå Petrine som har tulla seg inn i ullpledd for å få varmen i seg:) En kopp te hadde vore godt no, får høre med Petrinemannen om han fikser det:)

    SvarSlett
  5. Det ble flott.
    Har gjort det samme selv.
    Norgesglass er blitt en must i dette huset.
    Klem

    SvarSlett
  6. Heisann! flotte det ble! Ikke noe dum ide ;) flott blogg du har forresten :) Hilsen Nina

    SvarSlett
  7. Så flink du har vært:) Kjempe fint ble det..Norgesglass brukes her i huset også.. Zalo på oljeflaske,var kjempe smart og dekorativt.Spørs om jeg ikke kommer til kopiere deg der..
    Klemklem

    SvarSlett
  8. Kjempefint med zalo på olje flaske:)) ellers er alt av oppvaskmidler i skap i fine beholdere :))

    SvarSlett
  9. Hei på deg snupp!
    Så flotte tips du deler!! Jeg har også Zaloen på oljeflaske, tar seg myyyye bedre ut på kjøkkenbenken da ;) Ja, og de andre tipsene adopterer jeg ;) ;)

    Kreta hørtes veldig herlig ut! Har feriert både i Chania, Rethymnon og Hersonissos, og har hatt det helt toppers alle stedene! Drar snart, sier du - om det betyr at jeg ikke kommer innom deg igjen før du drar, så må du ha en superduper god ferie - koooose deg masse!!!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  10. Kjempe god ide, takk for at du deler og takk for inspirasjon. Gleder meg til nye ideer fra deg:)

    SvarSlett
  11. Kjekt å gjemme bort hverdagstingene og gjøre det fint :) Her er det masse bokser og krukker, det er ikke noe fremme i orginalembalasjen nei :) Har strykesprayen fra durance, med herlig lavendelduft :) Litt luksus må det jo være :)
    Klemklem

    SvarSlett
  12. Lurt tips med Zalo på oljeflaske, og Norgesglass til oppvaskbørsten og oppvaskmaskintablettene. Hjelper på motivasjonen til den daglige oppvasken... Klem fra Rosen

    SvarSlett
  13. Dårlig vær i går ja. Dæven som det bøtta ned. Smart med oljeflaska da. ;)

    SvarSlett
  14. Fin "såpeutstilling";) Det er myye kjekkere å gjøre husarbeid når såpen er i fine beholdere! Jeg har blitt avhengig av vaskemiddel fra durance, og oppvaskmiddel.. Og maskin-tablettene ligger i en fin tilda-blikkboks! Men de er ikke i bruk lenger for oppvaskmaskinen har røket,)

    Ha en fin helg!
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  15. Jeg har også zalo på oljeflaske, synes det er myyye finere på benken. Og det ble kompromisset da mannen ikke klarte å sette den stygge zaloflasket tilbake i skapet etter bruk :)
    Norgesglass til børste og tabletter var kejmpe smart og ikke minst veldig fint!

    Han en fantastisk helg!
    Klem

    SvarSlett