lørdag 6. august 2011

Jeg har handlet- kall meg gal!

Hei!
I dag har det vært en herlig dag her hvor jeg bor :)
Vi har kosa oss ute i de gamle hagemøblene... Haha...jeg har nemlig kjøpt meg nye men de har jeg satt rett i kjelleren på varastyret så jeg har nye til våren igjen... Jeg må le litt av meg selv, har fått litt reaksjoner på at jeg ikke har tatt det ibruk! 
*fnis*
Jeg har kjøpt 6 stk av disse, med grå setepute :)

Og dette bordet...

Var det ikke fint???
Så nå gleder jeg meg til det blir vår igjen så jeg kan ta ut de nye møblene!! ;)
---------------

Ønsker deg en herlig lørdagskveld og en finfin søndag!

Klem Anette

14 kommentarer:

  1. Så gøy m nye hagemøbler, veldig fine!
    Nå har du noe å se frem til når våren kommer!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. HI,Anette:-)
    Very fine,simple garden furniture.I love this style very much.
    I can see I have missed lots of interesting things in Your Blog-beautiful flowers,Your Aunt's house,who loves Tilda dolls:-)But I have had a look back at Your beautiful photos and read a lot.
    Fine-Your vacations are near.I guess,I will not go anywhere now.I'll spend the rest of our vacations in DK.The weather's so fine and warm,we live close to the seaside,so we'll be going to the beach a lot and make small excursions on Fyn.
    I can admit,being on holidays I missed bedaing a lot.I feel,this has become my greatest passion.
    Warm Hugs-Halinka-

    SvarSlett
  3. Kjempefine var de;)
    Og jeg syns ikke du er gal, bare veldig, veldig lur, hihi;)) Tenk så stas og finne de frem til våren da, helt nye og fine ♥

    Fortsatt fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Kjempefine hagemøbler:o)
    Jeg er motsatt av deg, kan ikke få tatt det i bruk FORT nok...he..he
    Ha en fin helg fortsatt:o)
    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefine hagemøbler :-) Heldiggrisen !!! De blir lekre hos deg ;-)

    Ha en fin søndag dere å

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  6. Jo det var fint !!!

    Skjønner deg godt jeg att du vil spare det.
    Tenk så spennende å vite att de står der og venter på en ny sommer (som forhåpentligvis blir bedre enn årets)

    Ønsker deg en fin, fin søndag.

    SvarSlett
  7. Kjempefine hagemøbler. Skjønner godt at du vil spare dem til neste vår.

    Ha en herlig søndag

    Klemma

    SvarSlett
  8. Tøffe og flotte hagemøbler du har kjøpt, men jeg er nok litt utålmodig av meg og hadde ikke klart å vente til neste vår med å bruke dem... Klem fra Rosen

    SvarSlett
  9. Hei :-D Leenge siden jeg har vært innom deg nå. Så mange fine innlegg du har hatt siden sist :-)

    Utrolig fine hagemøbler, og den som venter på noe godt venter sjeldent (aldri) forgjeves..

    En fortsatt god sommer :-)

    Jørn

    SvarSlett
  10. Du er gal ja ;) HAHA!
    Ellen: "Skal du sette det rett ned i kjelleren????" Hehe... Men fint var det :D

    Klem <3

    SvarSlett
  11. Kjempefine hagemøbler:)
    Lurt å "gjemme" de og få helt nye møbler neste vår;)
    Ha en flott søndag:))

    SvarSlett
  12. Slike møbler er så vakkert :-)) Gratulerer!

    SvarSlett
  13. Hei på deg :)
    Hmm jeg var sikker på at jeg fulgte deg fra før, har ivertfall lagt meg til nå :))
    Syns du har en kjempefin og koselig blogg jeg har vært innom mange ganger :)
    Møblene du har kjøpt var kjempefine, er jo greit med nymøbler til neste år også, he,he :))

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag og en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  14. Kjempe fine hagemøbler du har kjøpt deg:) Smart å spare de til neste år da,blir jo ekstra stas å ta frem nye hagemøbler da:)
    Klem

    SvarSlett