søndag 14. august 2011

Kveldskos og middagskos

Ja da var jobbehelgen over og i stua er det tente lys og bena høyt!
Jeg er så glad i denne lykta jeg kjøpte hos Perfect Home for en tid tilbake :)


Skal bli godt med fri i morgen, være sammen med gutta mine og på kvelden prøve meg på noe jeg ikke er helt sikker på om jeg fikser... *hjelp* ;)


På fredag lurte jeg på hva jeg skulle lage til middag... Så kom jeg over denne herlige thai retten hos Tommensgirl.
Den var supergod og oppskriften finner du her.
------------
Håper du har hatt en fin helg :) Og at kommende uke blir like bra!!¨

Klem Anette


8 kommentarer:

  1. Så fin lykt! I kveld er det en perfekt tenne lys og kose seg kveld... her øser det ned, og jeg koser meg med blogger og levende lys :)

    Maten så nam ut... :)

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  2. Kos deg masse:-)

    Ønsker deg en fin dag i morgen:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Kjempefin lykt, er en deilig tid vi går i møte nå med masse levende lys og kos :)
    Så fristende ut den retten, du får den helt sikkert bra til :)

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  4. Enig med de andre.. Lykta var nydelig :-D

    Ønsker deg en fin uke som kommer, og takk for koslig kommentar inne hos meg :-D

    Jørn

    SvarSlett
  5. Jepp, nok en helg har rast forbi... det går FOR fort!!
    Men fy søren for en herlig tid vi går inn i - wiiii- I love it ♥ Nydelige lykten din, den skaper goood stemning den;)

    Ha en fin, ny uke!

    KLem Line

    SvarSlett
  6. Så bra at du likte maten:)
    Er spent på hva du skal prøve deg på i kveld jeg.. Lykke til,det klarer du helt sikkert:)
    Ønsker deg en herlig fridag med gutta<3
    Klem

    SvarSlett
  7. Superfin lykt og så deilig den retten ser ut. Jeg må kanskje prøve denne eksotiske oppskrifta jeg også.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig hilsen inne hos meg :-)Det så veldig koselig ut med levende lys på en fredagskveld. ukens beste dag !!! Flott blogg du har . Legger meg til som følger jeg :-)

    SvarSlett