torsdag 25. august 2011

Hånd og fotavtrykk

Hei!
Fotoknudsen har kommet med en genial greie :)


Ramme med plass til avtrykk :)


Så her måtte lillegutt til pers!


Ser på esken at de har brukt det til dyr også... Det synes jeg var herlig!
Bilde i ramma tok jeg på Kreta september i fjor.... Synes det er så søtt, herlige lille babyrompa ;)


Det følger med klistremerker til å dekorere rammen med... Men jeg liker den best helt hvit!
Billig var den også... 149 kroner, så løp og kjøp!!

-----
Nå skal jeg hente i barnehagen og reise på jobb... Liker dårlig å jobbe kvelden når storegutt er i barnehagen om dagen men sånn må det bli av og til...
---

Ha en fin kveld!
I morgen skal jeg på interiørmessa på Lillestrøm :D 
måtte bare si det ;)

Klem Anette

10 kommentarer:

  1. Kjempeflotte minner:)
    Jeg har også avtrykk av hender og føtter til mine 4 barn...henger til pynt på stua:)

    SvarSlett
  2. Oii så fint! Koost å ha som barndoms minne :-)
    Åhh skal du på messa...HELDIGE deg ;-D

    Klem Ellen

    SvarSlett
  3. Koselig!! Vi lagde også sånn av lillegullet vårt, men bestilte fra lifestone! Et herlig minne å ha!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  4. Kjempefint minne....
    Kos deg på messen i morgen :)
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  5. Smart greie det der:) Er jo så koselig å ha:) Herlig bilde av lillegutt:)
    Kos deg på messa i morgen,snuppa:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Så flott og for en super ide!

    Kos deg masse på messa i morgen!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  7. Så fin ramme, med ett flott avtrykk og minne.

    Ønsker deg en fin fredag, og kos deg masse på interiør messa.

    SvarSlett
  8. Tak for tippet. Sender det videre til min datter. Måske en julegave idé til bedsterne :-)

    God helg

    SvarSlett
  9. Så stilig!
    Takk for tipset :)
    Kanskje jeg skal kjøpe en sånn og forevige Kaja og Gaia sine potetrykk :)

    Håper du får en bra kveld på jobb.
    Klem Einy

    SvarSlett