lørdag 20. august 2011

Pink party :)

Hei!
I kveld skal jeg på fest :)
Min venninne Hilde ble 30 år for noen dager siden og steller i stand heidundranes fest!!

Tema: PINK

Jeg tar den ikke helt ut da...men rosa skal det bli ;)


Den rosa toppen er kjøpt på Cubus.
Svart tights og svarte A. Nordin tresko skal også på!


Og den superflotte veska (hehe) fulgte med en gang jeg kjøpte meg parfyme ;)


Husbonden skal ta den helt ut og ha rosa slips og skolisser. *fnis*

-----------
Da er jeg klar for fest og ønsker deg en finfin lørdagskveld!

Skål!

Klem Anette



13 kommentarer:

  1. Så gøy!
    Og du kommer til og look pretty in pink ♥
    Stilig anntrekk på mannen og;))

    Have fun!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Morsomt:) Rosa er jo såååå fint:) Kos dere masse masse:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Du blir nok kjempefin når du får på deg stasen!! Håper du får en super kveld i godt selskap! Kos deg masse!!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  4. Hei !

    Nå blir du en snasen dame :-)

    Kos dere masse på fest.

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  5. Hei!
    Skulle gjerne ha sett deg.
    Klem mamma.

    SvarSlett
  6. Ja, i skrivende stund er vel du på Pink Party, og har det helt sikkert supergøy... :)

    Hi, hi, hva skjer - jo jeg er så heldig å få være med i BoligPluss sin spalte "Bloggernes beste", i nyeste nummer som er i salg nå ;) Supergøy!!!

    Ha en flotters helg, helt til ende...

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Så moro med temafest!!
    Håper dere fikk en knall kveld! Dere fikk dere sikkert en god latter av å se hverandre i kveldens antrekk :).

    Klem Einy

    SvarSlett
  8. Så kuult. Elsker Temafester jeg da!!

    SvarSlett
  9. Herlig med rosa-fest - tenker dere blir flotte :)

    Nyt søndagen..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  10. Så moro med rosafest da :D Håper dere kosa dere masse!! :D
    HA en flott søndagskveld!
    Klem fra Malin

    SvarSlett
  11. Så artig:)tenker dere ble så fine atte...:)
    Minner deg på en liten giveaway inne hos meg om du får lyst til og bli med! Klem

    SvarSlett
  12. Dette hørtes koselig ut. Håper festen ble flott for deg. Rosa bele det iallefall. lekkert.
    Klem

    SvarSlett