fredag 26. august 2011

Det er tid for fredagskos!!!!


Er ikke bare Kims som står for kosen her i huset....

'
Jeg kom over denne posen i butikken her om dagen!!!
OMG!
Sånn den var når jeg var liten... Minnene strømmet på ;)
Og MÅTTE selvfølgelig kjøpe en... 
Godt var det også.

I dag har jeg vært på gave og interiørmessa med to andre herlige damer!
Det var kjempe gøy, og sååå mye fint!!
------

Blir kjempeglad om dere trykker på linken øverst i hjørnet og stemmer på gògutten min :)
---
Nå er det fredagskos foran tv som står for tur...

GOD HELG!

Klem Anette


7 kommentarer:

  1. Oioioi ja det var virkelig gamle minner :) Kult!

    Godt å se at det ikkje bare er meg som har "hummer og kanari"! Her tenker eg landstil, med mykje av det eg har. I morgon blir det blir det loppemarked her i gården :) Det kryr av dei her framover. Går du inn til meg igjen skal du få se litt av det som skjer hos oss i helga :)

    Ha ei trivelig helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. FANTASTISK! Hugsar også chipsposane frå denne tida...dei er vel retro nå? Iallefall morosamt at det kjem att .o)

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Og tusen takk for herlige ord på mitt avskjeds-innlegg! Det rører lagt inn i hjerteroten... ♥

    Det ble bråslutt for meg, jeg mistet bare litt gnisten... men etter alle de herlige kommentarene jeg har fått, så skal man ikke se bort i fra at jeg kommer tilbake etterhvert...:))
    Og jeg kommer helt klart til og lese deres blogger, blir bare ikke såååå mye kommentarer som tidligere;)

    Aiai, en nostalgisk potetgullpose ja;))
    Så gøy!
    Heldige du som har vært på messen, tipper det kommer mye fint utover høsten ja;)

    Ha en fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hehe, tøft! Har sett de gamle Toy pakkene som har kommet tilbake, men har ikke sett den der før :)

    Takk for hilsen i bloggen min :)
    Mange fine innlegg her... Bare elsket den kommoden på noen innlegg lenger nede her!

    SvarSlett
  5. Så den i butikken for 2 uker siden eller noe. Skikkelig retro pose.

    Håper helga blir super!!

    SvarSlett
  6. Åååh :D Det er så gøy når de får igjen gamle ting og gamle designer :D Løøøøv it! :D

    Ha en flott lørdag! :)
    Klem fra Malin - mine gleder -

    Og jeg stemmer på gogutten din :)

    SvarSlett
  7. ååå..så kult:)) Den posen husker jeg..Hadde jeg kommet over den hadde den fått bli med hjem ja..*minner*
    Kan tenke meg det var kos på messa ja:)
    Ha en fiiiin lørdag,søte deg:)
    Skal stemme på stoegutten din nå:.
    Klem

    SvarSlett