fredag 12. august 2011

Litt pynt på stigen + Vinneren er trukket!!!


Hejhej!!!
Ja, litt stæsj har det blitt på og rundt stigen min...
Men jeg har ikke de helt store planene med den i år...Men neste år, da!! ;)
















Koselig å pynte opp litt ute :)
--------------

Også var det trekning!
Det er blitt tatt 41 lodd...
Jeg skrev tall på lapper, og storegutt trakk lapp nr. 15 
Og vinneren er:

                       Lineslilleplass
Send meg adressen din på mail så kommer det plutselig en hilsen i postkassa til deg :)

Da ønsker jeg dere alle en god helg!!

Klem Anette


18 kommentarer:

  1. Så fint det ble med stigen.
    Gjorde seg virkelig fint der med treet.

    Gratulere til vinneren :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott stige! Så herlig der den stod mot det store treet. Flott med den krukken som henger på. Det ga en fin stemning. Jeg laget en stige i sommer, den står ute fortsatt, men tar den sikkert inn i vinter. Flotte foto du har tatt. -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  3. Hi! Thank you for coming to my blog and for your kind words! You have a very beautiful house full of love and peace!!
    Катерина:)

    SvarSlett
  4. Så koselig du har pyntet rundt stigen:) Ser super koselig ut:)
    Gratulerer til den heldig vinneren:)
    Ha en in helg,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fin plass...mangler bare en fin hagebenk ;)
    Gratulerer til vinneren :)Og god helg
    klem Tove

    SvarSlett
  6. Så koselig!!!!

    God helg ;)

    Rebecka

    SvarSlett
  7. Håper maten smakte:) Gøy at du prøver den:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så nydelig med stigen ved treet.
    Det er vakkert med det værbitte sammen med sink og blomster.
    Gratulerer med jubileum og lykke til videre.
    Klem Marit

    SvarSlett
  9. Så fin stigen var og flott pyntet opp og rundt..

    Klem Henriette

    SvarSlett
  10. Flott den stigen din... og så flott du har pyntet den ♥

    Gratulerer til den heldige vinneren;))

    Ha en finfin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Ja ja bedre lykke neste gang :o)
    Stigen er kjempefin !!!
    Takk for en koselig dag <3

    SvarSlett
  12. Ååå, så herlig det ble med stigen!!! Og under deet fine treet da ;o) Tenkt at gubben har kastet vår!! :o( Nå fikk jeg blod på tann etter å finne en ny..gammel ;o) God helg, snuppa! Klemmer

    SvarSlett
  13. Tusen takk for kommentar :) koselig! Så utruleg fin og inspirerande blogg du har! Eg legg meg til som følgar :) klem Lina

    SvarSlett
  14. Så fint og flott det ble!
    Gamelt skrot kan virkelig vise seg å være noen skatter :)

    Gratulerer til vinneren!

    Ha en riktig så koselig lørdag!

    Klem

    SvarSlett
  15. Grattis til vinneren, og grattis til årsjubileumet ditt. :)

    Kjære deg, du trenger da ikke være redd for at du hadde rotet litt med frøene. surrer og rører selv, så det er du så absolutt tilgitt. ;)
    Jo jeg vil tro det går bra å så de nå. Husker ikke helt hvordan det var med de, men jeg har iyvertfall erfart at når jeg skal flytte Irisplanter skal de ikke plantes så dypt. Mulig det gjelder med frøene også?
    Håper det fungerer så du kan glede deg over den blå drakten til neste år.
    Koselig stige. :)

    SvarSlett
  16. Nei, nei, neiiiiii, jeg har gått glipp av ettårsdagen på bloggen din - snufs..!!! Gratulerer så masse med overstått vennen!!!!

    Kjempeherlig stige du har fått deg, og så enkelt og herlig pyntet - nydelige bilder!!!!

    Tenker du gleder deg til å dra til Rethymnon!!! Jeg har vært der to ganger og stortrivdes! Du bare MÅ besøke restauranten til Manolis (han har to) - han er en meget spesiell herremann, men såååå herlig! Jeg og søsteren min var daglig på restuaranten hans da vi var der for noen år siden, og en liten rakifest eller to ble det på oss ;)

    Nyt helgen gode du!!!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  17. Så flott det ble! Og så skjønn farge på blomsten. Den lyste virkelig opp=)

    Ønsker deg en koselig helg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett