tirsdag 16. august 2011

Hehe...Jeg er ikke akkurat den smarteste kniven i skuffen ;)

Hei!
I går hadde Lise med bloggen Hasigamas Univers trekning på give awayen sin... Hos henne skulle den som hadde skrevet den kommentaren som fikk henne til å la høyest få et ekstra lodd... 
Og det var jo meg... *kremt* Kanskje ikkeno å skryte av om dere leser kommentaren min under her...


Jeg sa...




Hei!

Jeg må jo prøve lykken med full pott her...
Jeg kan jo fortelle deg en historie om meg selv hvor jeg hadde lyst å synke ned i gulvet.

Det var fastelaven og jeg var innom i en bensinstasjon på vei til jobb... Jeg så de solgte fastelavensris og rasket med meg 2 stk.
Da det var min tur og betale og selvfølgelig hadde kø bak meg klarte jeg å spørre mannen bak disken "Tåler disse å ligge noen timer i bilen i kulden??" (Jeg tenkte: HVA ER DET JEG SIER!!!)
Mannen bak disken svarte i en sur tone "ja disse står ute i skauen året rudt!!"
Jeg bare "javel" og følte en del blikk da jeg gikk ut...

Haha- jeg trodde vel noen sekunder der at jeg kjøpet blomster ;)

Kjempefin gevinst og krysser fingrene for meg selv ;)

Klem Anette

-------
Ja, der har dere meg liksom... Men tenk! Denne historien gjorde så Lise synes jeg fortjener en trøstepremie!!!
Tusentusen takk Lise :)

--- 
Nå er det snart jobb!!

Klem Anette

19 kommentarer:

  1. Ha ha ha....den var god :-) Ja, av og til bare kommer det sånne perler, litt for fort og ikke alltid gjennomtenkt. MEN, episoden skaffet deg en premie ;-) Gratulerer. Klem fra Robrohuset :-)

    SvarSlett
  2. Nei den SMARTESTE kniven i skuffen er du nok ikke. Jeg har derimot den SKARPESTE kniven i skuffen...

    SvarSlett
  3. Anonym : Det var en grunn til at jeg skrev smarteste da ;)

    SvarSlett
  4. He he , den var søt.
    Koselig med en trøste premie dag.

    Klemmer fra Ine

    SvarSlett
  5. Hahaha, jeg lo godt av denne inne hos Lise i går jeg og, og du fortjente virkelig en premie;))

    Klem Line

    SvarSlett
  6. He he fin historie :-) Artig historien med SMARTESTE kniven i skuffen å :-))))

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  7. Hei Anette:)
    No lo eg godt...Kjenner meg att i slike historier som denne;)So flott at du delte og fekk premie:)
    Det fortjente du♥

    Klem Mette.

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Eit lite feiltrykk og eg har lagt inn to innlegg :)) Der har du meg:))

    Søt historie, vel verd ein trøstegevinst.

    klem frå Petrine

    SvarSlett
  10. Hehe.. søt historie :) Det kunne jeg spurt om også:)
    så gøy at du vant,Gratulerer :)
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  11. He he, har lest den flere ganger og jeg ler like mye hver gang ;)
    Ikke rart du ikke fant mailadressen min, den har jeg fjernet -linken funket visst ikke... send meg adr på lisemola@hotmail.com
    Ha en fin kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  12. Hihi Nå er vel ikke jeg den raskeste bilen i garasjen heller, måtte nemlig lese første delen 2 ganger før jeg tok poenget her... (hadde jeg enda lest hele med engang) Så jeg synes ikke spørsmålet var dumt hehe

    Gratulerer med premie!
    Klem

    SvarSlett
  13. Hehe,artig! Av og til snakker man bare før man tenker! Gratulere med trøstepremie da;)

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  14. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!:)

    Skjønner godt at du vant, måtte le godt når jeg leste innlegget ditt!:)

    Ha en fin kveld.

    Vibeke

    SvarSlett
  15. Hehe.. Den var god ;-) Har også vært ute for lignende selv.. ;-)Det var fortjent at du vant!
    Ha en flott dag!
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  16. Hei!
    Ha ha. Tenk deg de lo.
    Gratulerer med premie. GRATULER.Hahaha.
    klem

    SvarSlett
  17. hahahahaha ser det veldig klart for meg))))
    Klem

    SvarSlett
  18. Hehehehe, utrolig festlig nå lo jeg godt:) Fortjener trøstepremie for den ja.

    Klem Janne

    SvarSlett