lørdag 1. januar 2011

En herlig avsluttning og herlig start!

Heihei!!
Ja i går hadde jeg og familien min en herlig avsluttning på 2010 i blåvishjemmet hos Marianne :) Tusen takk for en herlig kveld!!

Bildene i dagens innlegg har jeg ærlig og redlig stjålet fra Blåveispiken ;)(Kan du tilgi Marianne???)

Jeg hadde med vårruller til forrett...
...noe som ikke akkurat er den mest brukte forretten til...

...nydelig reinsdyrfilet alà Marianne. Tilbehøret var pære- og potettårn, sopp, spinat og deilig rødvinsaus.
Desserten (som Marianne ikke hadde noe bilde jeg kunne stjele av) var sjokoladefondant med is og bær!
Ikke en helt A4 meny, men GUUUD så godt!!


Dagenn i dag har vært helt nydelig med deilig og pent vær, familie, utekos, innekos- FLOTT START PÅ NYE ÅRET!

Sier det igjen jeg:
GODT NYTTÅR!

Klem Anette

11 kommentarer:

  1. Den menyn både lät god och såg god ut. God fortsättning på 1011.
    Kram Pia

    SvarSlett
  2. Godt Nytt År Anette;)
    Hørtes ut som dere hadde en herlig feiring i går, med nydelig mat, dessert og gode venner ♥

    Kos og se kavalkaden din, flotte bilder!
    Gleder meg til og følge deg i 2011 og...

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Et rigtigt godt nytår til dig, virkelig lækker menu iøvrigt!

    Klem Helle

    SvarSlett
  4. Ja det så jammen deiligt ut!!
    Lekker meny!!
    Stakk innom bloggen din for å hilse på,og ønske deg et godt nytt bloggeår!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  5. Takk for en herlig dag! Vi koste oss veldig!!! Håper jeg blir Bedt på vårruller snart, for de var helt nyyydelige ;o) Og du er tilgitt for bildestjelingen ;o) Kos dere, ses til fredda'n! Klemmer

    SvarSlett
  6. Å dette så himmelsk godt ut!

    Så koselig blogg du har:) Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg...

    Godt Nyttår!!

    SvarSlett
  7. Hei, og riktig GODT NYTTÅR til deg Anette♥

    Ja, så er jule- og nyttårsferingen tilbakelagt, og ett nytt år ligger uberørt fremfor oss. Krysser fingrene for at det bringer med seg det beste for oss alle! Planene er iallfall mange, så det kan da umulig bli kjedelig ;o)

    Mmmmm, lekker meny du viser her - blir litt småsulten her jeg sitter;o)

    Jeg gjentar meg nok nå Anette, men sier det gjerne igjen; det har vært en sann glede å bli kjent med deg her inne, og jeg ser virkelig frem til å følge deg videre!!

    Ønsker deg en flott uke!!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Hei :)
    Nei, de er ikke alltid så lette å ha med å gjøre disse mannfolka, så da må vi jo skrike litt etter dem :p
    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :) På den måten fant jo jeg deg også :)

    SvarSlett
  9. Jeg vil ønske deg og dine et godt nytt år og takke for koselige hilsener og inspirasjon fra deg i året som har gått. Jeg gleder meg til å følge deg og bloggen din videre i 2011! Klem fra Bekka

    SvarSlett
  10. Ønsker deg et godt nyttår...og kjekt at du ville bli med på giveaway hos meg :o)

    SvarSlett