tirsdag 11. januar 2011

Jeg er så glad...

...for disse søte boksene jeg fikk av min lillebror Stian til jul :)
Stian har en nettbutikk som heter Fete moteklær og den kan du besøke her.

Men tilbake til boksene...
...4 stk...

...Kellog`s Corn flakes...

...bokser!

Er de ikke fiiiine????

De har alle lik bakside :)

Men de krever jo sin plass... og jeg har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal ha de. Nå står de på et veggskap på kjøkkenet :)
Men skal jeg ha de rett eller på skrå!?!

Jeg synes ikke di kommer helt til sin rett på dette skapet men får stå der til jeg finner på noe annet lurt!

De er også veldig praktiske, de er jo store så det er plass til mye oppi. Som foreksempel kakepyntetingene mine :)
Apropo kaker...så ta en titt på min gode venninne Linda sin nyoppstarta blogg. Gå inn her.


Ønsker alle en fin tirsdags kveld!

I dag er det mor sin tv dag (les Grey`s anatomy) :) 

Klem Anette


15 kommentarer:

  1. De var kjempe fine :D Jeg syns de var finest på skrå :D Men smak å behag, du får finne ut hva du selv liker best :D

    Skal sjekke ut både butikken og bloggen :)

    SvarSlett
  2. La deg til på følger jeg, fin blogg! :)

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg fikk også tak i de boksene rett før jul. De hadde dem på Rema 1000 og jeg skrev et lite innlegg om dem. Hvis du vil kikke innom bloggen min, er dette adressa til den:

    http://saasomihimmelen.blogspot.com

    Fikk mye respons på boksene og folk løp mann av huse for å få tak i dem. Ikke alle var heldige... Men jeg skaffet meg en selv og en til ei venninne. Kjempefine bokser!

    For å få boksene bedre frem, hva med å male skapet hvitt? Jeg har ikke lest så mye annet hos deg ennå, så jeg vet derfor ikke om dette er i tråd med stilen du har i huset. Vel, bare et forslag!;o)

    SvarSlett
  4. Tack för rara hälsningen, vilken härlig turkos blogg du har, den blir man glad utav, fina burkar du fick i gåva, ha en skön kväll, klemmer VIOLA

    SvarSlett
  5. Åj så fine!! Elska den i lyseblått ;-) Eg hadde satt dei på skrå og.

    Ha ein finfin kveld!

    klem

    SvarSlett
  6. Kule bokser. Fete klær må sjekkes ut. Digger Grays anatomy.
    Ellen :)

    SvarSlett
  7. Hei,takk for besøk og kommentar inne på min blogg!Da fant jeg jo deg også!Koselig blogg!Fine bokser du fikk,men ser ut til at de er litt plasskrevende,finest stilt på skrå synes jeg!Søte motiver på dem!Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Så fine bokser du har fått
    trur jeg ville satt dem på skrå
    kos deg foran tv i kveld
    klem anita s

    SvarSlett
  9. Fine! Skrå synes jeg...

    Kos deg med G!
    Klemmer

    SvarSlett
  10. Du verden for noen flotte bokser! Jeg hadde blitt overlykkelig over å få bare en av dem jeg, så fire... Himmel!

    Takk for hyggelig kommentar om kjøkken og bad! Og ja, man må føle seg litt frem av og til. ;)

    Klem

    SvarSlett
  11. hi,Anette:-)
    The can are very sophisticated in design,mostly stylized on American's sixties,or even earlier.I like such a design,it is repeated more often those days,as the venture comes back into fashion.They are not only fashionable,but practical as well and it's ,of course,worth to have such items.Maybe,someday You'll come up to the idea of a special kitchen exposition for them,but they also look nice on the kitchen cupboard.
    Best Regards-HalinaDK-

    SvarSlett
  12. Oj, så flotte! Så flott lillebror du har da! :o) Og jeg stemmer for på skrå. Nå skal jeg ta meg en tur til venninnen din!

    Ha en fin dag videre, vennen.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  13. Gled deg til gutta får str 46 i sko.... :o)

    SvarSlett